Ogólnopolska akcja "Zadbaj o swoje serce" w centrach handlowych Carrefour

Ogólnopolska akcja "Zadbaj o swoje serce" w centrach handlowych Carrefour

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Carrefour Polska systematycznie angażuje się oraz wspiera inicjatywy społeczne promujące zdrowy styl życia oraz szeroko rozumianą edukację prozdrowotną.

W tym roku po raz ósmy centra handlowe Carrefour aktywnie włączyły się w ogólnopolską kampanię Zadbaj o swoje serce, która realizowana jest przez Telemedycynę Polską SA od 2006 roku. Głównym celem programu jest umożliwienie bezpłatnych badań przesiewowych oraz zwrócenie uwagi, jak istotną rolę w profilaktyce chorób kardiologicznych, odgrywa zdrowy styl życia. Zbilansowana dieta w połączeniu z aktywnością fizyczną może w znacznym stopniu zapobiec takim nieprawidłowościom jak nadciśnienie tętnicze czy hipercholesterolemia.

Carrefour Polska w swojej ofercie handlowej kładzie szczególny nacisk na produkty świeże takie jak: warzywa, owoce, ryby, chude mięso oraz nabiał. Dieta oparta na tych produktach, dostarcza organizmowi wszelkich niezbędnych wartości odżywczych, jak również nie jest droga, w związku z tym dostępna dla wszystkich.

Uczestnicy akcji Zadbaj o swoje serce mogą na terenie centrów handlowych Carrefour bezpłatnie skorzystać z takich badań jak: EKG, pomiar ciśnienia krwi oraz badanie poziomu cholesterolu. Dodatkowo mają szansę obliczyć swój wskaźnik BMI oraz uzyskać porady w zakresie stosowania odpowiedniej diety, zapobiegającej nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze.

Zaangażowanie społeczne, w tym zaangażowanie na rzecz promocji zdrowia to jeden z ważniejszych obszarów dla spółki Carrefour, realizowany w ramach programów CSR. Carrefour od lat angażuje się w inicjatywy przynoszące korzyść społeczeństwu, prowadząc programy zaangażowania społecznego we współpracy partnerami społecznymi, takimi jak Caritas oraz Banki Żywności.

Najbliższe badania przesiewowe odbędą się w dniu 16 lutego w CH AKS w Chorzowie.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i jednym z największych detalistów na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do poniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, ekonomii i środowiska.

Źródło: Carrefour Polska

dostarczył:
netPR.pl