Bezpieczniej z Kartą ICE od mBanku i BRE Ubezpieczenia

Bezpieczniej z Kartą ICE od mBanku i BRE Ubezpieczenia

Dodano:   /  Zmieniono: 

W trosce o bezpieczeństwo oraz z okazji 7. rocznicy wdrożenia Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mBank oraz BRE Ubezpieczenia przygotowali dla klientów specjalne Karty ICE (In Case of Emergency). Karty te w razie wypadku umożliwiają służbom ratunkowym szybkie odnalezienie najważniejszych danych dot. poszkodowanego np. grupy krwi bądź przyjmowanych leków. Z kolei poszkodowanym zapewniają dostęp do najważniejszych telefonów alarmowych. Karty ICE będą dodawane do każdej zamówionej papierowo polisy pierwszym 30.000 Klientów banku i ubezpieczyciela.

Karta ICE ma wielkość karty płatniczej, noszona jest zazwyczaj w portfelu, w widocznym miejscu. Znana jest na całym świecie jako ważna wskazówka w nagłych wypadkach zawiera kluczowe informacje na temat poszkodowanego istotne dla służb ratowniczych: m.in. o grupie krwi posiadacza karty, o chorobach przewlekłych czy przyjmowanych lekach. Karta ICE zawiera także dane bliskiej poszkodowanemu osoby, którą należy poinformować o zdarzeniu. W celu zapewnienia maksymalnej ochrony posiadacza karty umieszcza się na niej również numery telefonów służb ratowniczych: GOPR, TOPR, Pogotowia Ratunkowego i Straży Pożarnej, by w razie potrzeby móc bezbłędnie wezwać pomoc. Karta ICE wydawana przez mBank i BRE Ubezpieczenia również zawiera numer telefonu służącego zgłoszeniu szkody komunikacyjnej.

Karta ICE wpisuje się w międzynarodowy system ratunkowy, który został stworzony z inicjatywy ratowników, którzy zauważyli swego rodzaju lukę informacyjną w kontakcie z rodziną i bliskimi poszkodowanych. W Polsce instytucją, która znana jest z popularyzacji tego rodzaju kart jest Polski Czerwony Krzyż, jednak inicjatywa ta idealnie wpisuje się także w misję naszego towarzystwa ubezpieczeniowego oraz całej grupy mBanku. Wierzymy, że dzięki posiadanej karcie ICE łatwiej będzie zarówno poszkodowanym zgłosić wypadek, jak i ratownikom dotrzeć do kluczowych informacji na temat właściciela karty, który ucierpiał w wyniku zdarzenia. Jak łatwo się domyśleć są to sytuacje, gdy liczy się dosłownie każda minuta a każda informacja może okazać się na wagę życia mówi Paweł Zylm, prezes zarządu BRE Ubezpieczenia.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych (SUS) to internetowa platforma, która umożliwia klientom mBanku wybór oraz zakup atrakcyjnych cenowo polis OC i AC. Twórcą Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych jest BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. Platforma została wdrożona w mBanku w 2007 roku. Rozwiązania oferowane i współtworzone przez BRE Ubezpieczenia zostały nagrodzone m.in.: Godłem Teraz Polska, Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2012, tytułem Firma Roku 2011 przyznanym przez Kapitułę Polskiego Klubu Biznesu, Certyfikatem Najwyższa Jakość Produkt Roku 2009, 2012 i 2013, w tym specjalnym wyróżnieniem Perła Najwyższej Jakości, a także tytułem Euromarka.

Ponadto, ubezpieczyciel może pochwalić się Rekomendacją Gazety Bankowej oraz tytułem Hit Roku, ALICJA 2007 miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz wyróżnieniem Indywidualność Rynku - Merkury 2007. BRE Ubezpieczenia otrzymało również prestiżowy tytuł Najlepszy partner w biznesie 2012 oraz wyróżnienie specjalne w konkursie Srebrny Parasol obie przyznane przez redakcję Home&Market a także nagrodę Byka przyznaną przez redakcję Gazety Giełdy Parkiet w konkursie Byki i Niedźwiedzie za aplikacje mobilne. W lipcu 2013 Towarzystwo BRE Ubezpieczenia odebrało także wyjątkową nagrodę Perła Najwyższej Jakości 2013 - przyznaną przez Kapitułę Konkursu Quality International Najwyższa Jakość.

BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji BRE Ubezpieczenia S.A. zostało założone przez notowany na GPW mBank S.A. w 2006 roku. BRE Ubezpieczenia specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Umiejętnie wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki partnera) jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct).

Źródło: BRE Ubezpieczenia

dostarczył:
netPR.pl