Ruszyła akcja promocyjna w ramach kampanii Tu mieszkam, tu kupuję

Ruszyła akcja promocyjna w ramach kampanii Tu mieszkam, tu kupuję

Dodano:   /  Zmieniono: 

W ramach kampanii Tu mieszkam, tu kupuję wystartowała akcja promocyjna wspierająca niezależne, osiedlowe sklepy spożywcze. Nawiązuje ona do idei trzech edycji Tu mieszkam, tu kupuję, czyli popularyzacji kultury robienia zakupów w małych sklepach oraz wspierania lokalnego handlu. Dotychczas kampania miała charakter wizerunkowy. Nowa akcja wykorzystuje zaś narządzie promocyjne w formie plakatów.

Poprzez plakaty Tu mieszkam, tu kupuje, na których widnieją produkty dostępne w atrakcyjnych cenach, firma MAKRO zapewnia dodatkowe narzędzie wspierające niezależny handel. Akcja promocyjna skierowana jest do niezależnych kupców. Do tej pory zaangażowało się w nią 1300 placówek. Jej regulamin jest dostępny w Dziale Obsługi Klienta lub u Przedstawicieli Handlowych MAKRO.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

dostarczył:
netPR.pl