Jubileuszowa kampania marketingowa You & MAKRO

Jubileuszowa kampania marketingowa You & MAKRO

Dodano:   /  Zmieniono: 

Warszawa, 11 marca 2014: W styczniu br. ruszyła kampania wizerunkowa You & MAKRO. Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy MAKRO Cash & Carry, jako partnera w biznesie. Kampania stanowi część obchodów 20-tych urodzin MAKRO w Polsce oraz 50-tych METRO Cash & Carry na świecie. Swoim zasięgiem obejmuje ona media ogólnopolskie.

You & MAKRO jest najbardziej rozbudowaną i wielowymiarową kampanią, spośród dotychczasowych działań marketingowych firmy MAKRO. Zaplanowano ją, jako część obchodów 20-tych urodzin firmy w Polsce oraz 50-tych METRO na świecie.

Celem kampanii jest przede wszystkim podziękowanie klientom firmy przedsiębiorcom za ich codzienny trud i pracę, budowanie ich emocjonalnej więzi z marką MAKRO, a także podkreślenie, z jak dużym poświęceniem wiąże się prowadzenie własnego biznesu.

Kampania ma również na celu ukazanie MAKRO nie tylko, jako hurtowni, ale jednocześnie, jako partnera w biznesie, oferującego swoim klientom zarówno różnorodny asortyment, jak i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania biznesowe.

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest Agencja TBWA Niemcy, zaś za jej implementację w Polsce Agencja TBWA Polska. Kampania jest obecna nie tylko w halach MAKRO, ale również w tytułach prasy branżowej i biznesowej, takich jak: Forbes, Własny Biznes. Franchising, Wiadomości Handlowe, czy Food Service.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

dostarczył:
netPR.pl