Marketing House wzmacnia kompetencje w zakresie customer experience management, customer intelligence oraz digital & mobile

Marketing House wzmacnia kompetencje w zakresie customer experience management, customer intelligence oraz digital & mobile

fot. netPR.pl / Źródło: InfoWire.pl

Marketing House pod kierunkiem nowego managing directora Stefana Nowaka rozwija usługi z zakresu customer experience, customer intelligence oraz digital & mobile transformation, wzmacniając przy tym kompetencje konsultingowe. Do struktury dołączyli ostatnio doświadczeni specjaliści, wkrótce planowane są kolejne wzmocnienia.

Na ofertę Marketing House składają się usługi: customer intelligence, czyli efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie danych o konsumencie, customer experience mające na celu kształtowanie optymalnych interakcji z odbiorcą oraz digital & mobile transformation pozwalające klientowi wykorzystać szanse biznesowe, jakie stwarzają nowe kanały komunikacji i sprzedaży w relacjach
z konsumentem.

Marketing House realizuje projekty kompleksowo, począwszy od konsultingu, poprzez tworzenie i wdrażanie strategii, aż po pełny outsourcing procesów biznesowych, łącząc narzędzia marketingowe i zaawansowane technologie.

W dzisiejszej rzeczywistości, dynamicznie zmieniającej się wraz z rewolucją cyfrową i big data, klienci coraz częściej szukają wśród agencji silnych partnerów biznesowych, którzy mogą pomóc zmierzyć się z nowymi wyzwaniami mówi Antoine Kolendowski, CEO Grupy Havas Worldwide w Polsce, której częścią jest Marketing House. Chcąc spełnić te oczekiwania, inwestujemy we wzmocnienie kompetencji w zakresie customer intelligence, customer experience oraz digital & mobile transformation i gromadzimy silny zespół z dużym doświadczeniem oraz sukcesami w tych  obszarach. Międzynarodowe firmy konsultingowe rozszerzają swoje usługi o pola związane z marketingiem i technologią, naturalny jest również kierunek odwrotny uzupełnienie usług marketingowych o elementy związane ze wsparciem biznesowym dodaje.

Nad wzmocnieniem kompetencji konsultingowych Marketing House, a także nad rozwojem kluczowych obszarów customer experience, customer intelligence oraz digital & mobile czuwa doświadczony manager i specjalista w obszarze zastosowania innowacji w biznesie, Stefan Nowak.

W dobie konsumenta, wyzwaniem dla wielu firm jest już nie tylko lepsze zrozumienie konsumenta, dotarcie do niego i utrzymanie dialogu w miejscach, w których funkcjonuje, ale także wyprzedzanie jego przyszłych oczekiwań mówi Stefan Nowak. Nasza rola w tym procesie, będąca synergią działań marketingowych i zaawansowanych technologii, to wsparcie biznesowe naszych partnerów w zakresie zaawansowanej analizy danych sprzedażowych i marketingowych oraz tworzenie i modelowanie relacji z konsumentem obecnym oraz konsumentem jutra w każdym punkcie styku. Mamy odpowiednie zasoby, doświadczenie i kompetencje, aby w tym obszarze wyznaczać trendy dodaje.

Poza Nowakiem do Marketing House dołączyły ostatnio dwie osoby z dużym doświadczeniem: Agata Jaeger i Julia Roszko-Mietlińska. W najbliższym czasie w Marketing House pojawią się kolejni eksperci.

Klienci, dla których obecnie pracuje Marketing House, to m.in. Philip Morris, BPH TFI, Danone, Volvo, Panasonic, LOreal.

***

Marketing House

Intelligence. Experience. Value.

Specjalizujemy się w dostarczaniu realnej wartości biznesowej naszym klientom poprzez kompleksową analizę danych oraz zarządzanie relacjami z ich obecnym i przyszłym konsumentem.

Realizujemy kompleksowe projekty biznesowe, efektywnie łącząc narzędzia marketingowe oraz zaawansowane technologie.

www.marketing-house.pl

***

Stefan Nowak managing director Marketing House. Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem specjalizujący się w efektywnym zastosowaniu innowacji w biznesie (produkt, technologia, marketing) ze szczególnym naciskiem na digital/ mobile/ VAS. Jest ekspertem w obszarze mobile (mPayments, mCommerce oraz mMarketing), ma też bogate doświadczenie zawodowe w dziedzinie strategii relationship marketingu i data analytics. Wcześniej pracował między innymi jako strateg na rzecz należącej do Łukasza Wejcherta spółki Dirlango (na przykład rozwijał projekt Virgin Mobile w Polsce). Był także związany z Onet.pl
gdzie jako head of mobile odpowiadał za strategię, partnerstwa oraz kształtowanie produktu mobilnego
 i z polskim oddziałem agencji konsultingowo-reklamowej Wunderman (grupa Young & Rubicam Brands
WPP), w której piastował stanowisko dyrektora zarządzającego. Na swoim zawodowym koncie ma także pracę dla sieci komórkowej Play, gdzie przez blisko cztery lata pełnił funkcję portals & eMarketing directora.

Agata Jaeger, project director Marketing House.  Manager z 20-letnią praktyką w agencjach reklamowych oraz 
w działach marketingu specjalizująca się w akcjach wspierających sprzedaż BtoB oraz BtoC, programach lojalnościowych, promocjach konsumenckich, loteriach, CRM. Dotychczas pracowała między innymi w agencji Publicis (dyrektor działu Publicis Dialog/ BTL), Grupie Ergo Hestia SA (dyrektor zarządzający Hestia ART), Young & Rubicam Group/ Wunderman (new business/ CRM director) czy Canal+ Cyfrowy SA. 

Julia Roszko-Mietlińska senior project manager/ ekspert w Marketing House. Ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe pracowała między innymi jako head of marketing and administration w dziale dystrybucji kanałów Canal+ Cyfrowego, ma też duże doświadczenie w branży retail i fashion (między innymi Metro Group/ Real). Specjalizuje się w programach lojalnościowych, budowaniu wartości klienta oraz podnoszeniu efektywności sprzedaży. 

Marketing House

Intelligence. Experience. Value.

Specjalizujemy się w dostarczaniu realnej wartości biznesowej naszym klientom poprzez kompleksową analizę danych oraz zarządzanie relacjami z ich obecnym i przyszłym konsumentem.

Realizujemy kompleksowe projekty biznesowe, efektywnie łącząc narzędzia marketingowe oraz zaawansowane technologie.

http://www.marketing-house.pl

Źródło: Marketing House

dostarczył:
netPR.pl

Czytaj także

 1