Agnieszka Sora awansowała na stanowisko Sub Regional Manager Eastern Europe

Agnieszka Sora awansowała na stanowisko Sub Regional Manager Eastern Europe

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Warszawa, 1 kwietnia 2014 r. Od 1 kwietnia 2014 r. Agnieszka Sora, Dyrektor Zarządzająca instytutu GfK Polonia, obejmuje stanowisko Sub Regional Manager Eastern Europe w Grupie GfK.

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za wzmocnienie pozycji zarówno całego regionu, jak i rynków lokalnych w zakresie commercial excellence, koncentrując się na rozwoju kluczowych klientów, aktywności cross-sellingowej, wprowadzaniu na rynek nowych produktów GfK oraz zwiększaniu możliwości biznesowych.

Agnieszka Sora będzie nadal pełnić obowiązki Dyrektor Zarządzającej oraz Członka Zarządu instytutu GfK Polonia.

Agnieszka Sora posiada ponad 22-letnie doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. Doświadczenie badawcze i marketingowe zdobywała pracując w Konzept und Analyze w Niemczech oraz w polskim oddziale Nestle, gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek marek: Nescafe i Nesquik.

Absolwentka ekonomii na wydziale Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Przez wiele lat wykładała na European University VIADRINA, w ramach studiów MBA we Frankfurcie. Jest również gościem-wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Autorka wielu publikacji w prasie polskiej i zagranicznej, m.in. na temat pomiaru efektywności reklamy zewnętrznej czy zachowań i trendów konsumenckich. Prelegent wielu konferencji w Polsce i zagranicą. Wielokrotnie uczestniczyła w pracach Jury EFFIE, Media Trendy oraz w Radzie Programowej Kongresu Badaczy.

Członek ESOMAR, ESOMAR Disciplinary Committe, Członek Zarządu OFBOR.

GfK

Instytut GfK jest zaufanym źródłem rzetelnych informacji o rynku i konsumentach. Umożliwia podejmowanie trafniejszych decyzji. Łączy pasję badawczą 13 000 ekspertów. Posiada 80 lat doświadczeń w analizowaniu i interpretowaniu danych. Dostarcza analiz, zarówno na poziomie globalnym, jak i rynków lokalnych, w ponad 100 krajach.

Dzięki stosowaniu innowacyjnych rozwiązań łączących technologię i naukę, zmienia "big data" w "smart data", zwiększając przewagę konkurencyjną swoich klientów i jednocześnie wzbogacając doświadczenia i decyzje konsumentów.

Źródło: GfK Polonia

dostarczył:
netPR.pl