Prawdziwe historie klientów Providenta z nagrodą Idea Awards

Prawdziwe historie klientów Providenta z nagrodą Idea Awards

Dodano:   /  Zmieniono: 

Konkurs Prawdziwe historie Providenta został nagrodzony Brązową Ideą w ramach konkursu Idea Awards. Tym samym marketingowcy znanej firmy z rynku finansowego wyróżnieni zostali jedną z najbardziej prestiżowych nagród w świecie polskiej reklamy.

Kampania Prawdziwe historie była inicjatywą nietuzinkową. Firma Provident zorganizowała konkurs, w którym poprosiła klientów o opowiedzenie swoich historii na temat, jak pożyczka zmieniła ich życie. W odpowiedzi przyszło ponad 7 tysięcy listów. Wśród nagrodzonych znalazła się historia Pani Małgorzaty, która dzięki pożyczce w Provident mogła kupić swojemu synowi rower BMX, na którym następnie wygrał on prestiżowe zawody, a także historia Pani Sylwii, studentki prawa, której dzięki dodatkowej gotówce udało się rozwinąć własny biznes. Klientki zagrały następnie w spotach reklamowych firmy.

Opisywane przez klientów historie ukazały się nie tylko w reklamach telewizyjnych. Na stronie internetowej www.prawdziwa-historia.pl można zapoznać się z odręcznie zapisanymi opowieściami laureatów konkursu.

"Chcieliśmy pokazać, że Provident jest firmą, która pozwala wielu swoim klientom na realizację ich marzeń. Kampania Prawdziwe historie jest wyjątkową inicjatywą, ponieważ nie zatrudniliśmy w niej żadnych aktorów. Nasi klienci okazali się być niezwykle inspirującymi osobami" podkreśla Dorota Bratowska-Świacka Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w firmie Provident.

Prestiżowa nagroda dla reklamodawców

Idea Awards to najstarszy polski konkurs reklamowy, który jako jedyny nagradza reklamodawców. Co kwartał konsumenci mogą głosować na swoje ulubione kampanie reklamowe. Spośród tych, które otrzymają najwięcej głosów, jury, składające się z najlepszych specjalistów w dziedzinie marketingu w Polsce, wybiera zwycięzców.

Poza Provident, wśród tegorocznych laureatów znalazły się między innymi takie firmy jak IKEA Retail, Vision Express Polska, czy Bakoma.

Pomimo sukcesu, marketingowcy Providenta nie przerywają intensywnej pracy. Już teraz można zagłosować na ich kampanię Spróbuj i zostań w kolejnej edycji Idea Awards na stronie http://www.ideaawards.pl/glosuj.php?adid=2483.

*****************************************

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance. Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także w ramach notowań równoległych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie obsługuje klientów w 8 krajach: Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Meksyku, Rumunii, na Litwie i w Bułgarii.

W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą wchodzącą w skład International Personal Finance. Firma specjalizuje się w udzielaniu szybkich pożyczek z opcją obsługi w domu. Provident udziela również finansowania mikroprzedsiębiorcom. Provident jest, członkiem Pracodawców RP i Polskiej Konferencji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, członkiem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz członkiem Centrum Wolontariatu. Firma angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, m.in. prowadzi program wolontariatu pracowniczego Tak! Pomagam .

Provident zdobył wiele prestiżowych nagród i wyróżnień: II miejsce w konkursie Perły Polskiej Gospodarki w sektorze finansowym, jest również laureatem konkursu FlexiLider 2011 (PKPP Lewiatan). Dołączył także do grona 25 polskich firm wyróżnionych w konkursie European Business Awards 2011. Firma jest notowana w prestiżowych w kraju rankingach firm, w tym na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej, na której Provident zajął 239. miejsce pod względem przychodów. W 2011 roku firma zajęła również 6. miejsce wśród najbardziej odpowiedzialnych firm społecznie wśród firm finansowych w rankingu Gazety Prawnej.

Źródło: Provident Polska SA

dostarczył:
netPR.pl