Bonusowy pakiet dla Klientów Banku Pocztowego

Bonusowy pakiet dla Klientów Banku Pocztowego

Dodano:   /  Zmieniono: 

Bank Pocztowy wraz z mySafety proponują Klientom nową usługę zabezpieczającą ich np. w przypadku utraty dowodu tożsamości czy karty kredytowej.

Od kwietnia 2014 r. Klienci Banku Pocztowego mogą skorzystać z trzymiesięcznego, bezpłatnego pakietu: Ochrona na Bank. Jest to zabezpieczenie na wypadek zgubienia, utraty lub kradzieży dokumentu tożsamości (np. dowodu osobistego, paszportu, prawa jazdy), jak również kart płatniczych i kredytowych czy telefonu komórkowego.

W ramach pakietu Klienci zgłaszają zagubioną rzecz, do której mają przyklejoną naklejkę mySafety. Znalazca przedmiotu może odczytać wiadomość i zdzwonić pod numer 800 800 110, gdzie otrzyma od konsultanta instrukcje dotyczące zwrotu danej rzeczy.

Klienci Banku Pocztowego mają do dyspozycji bezpłatną całodobową infolinię mySafety: 800 800 110 pod którą mogą zgłosić utratę zarejestrowanych rzeczy, jak również uzyskać profesjonalną pomoc.

 Pakiet Ochrona na Bank obejmuje te przedmioty, które niestety gubimy najczęściej. Teraz dzięki usłudze nasi Klienci będą mieli większą szansę odzyskania np. karty czy dowodu osobistego. Po bezpłatnym okresie obowiązywania pakietu każdy z Klientów będzie mógł przedłużyć ochronę na atrakcyjnych warunkach  mówi Agnieszka Postek, zastępca dyrektora Departamentu Sprzedaży Bankowości Pocztowej.

Z pakietu Ochrona na bank mogą skorzystać posiadacze każdego produktu w Banku Pocztowym (m.in. Pocztowego Konta Standard, Pocztowego Konta Nestor, Pocztowego Konta Oszczędnościowego, Pocztowego Konta Firmowego, czy też kart płatniczych i kredytowych).

 - Od 17 lat mySafety pozostaje niezaprzeczalnym leaderem rynku personal assistance w Europie chroniąc ponad 10 mln przedmiotów. Odnajdujemy i zwracamy rocznie 93% utraconych kluczy, tysiące dokumentów tożsamości, kart płatniczych, kredytowych, lojalnościowych, telefonów, tabletów a nawet czworonogów. Miło nam powitać w tak licznym gronie również klientów Banku Pocztowego podkreśla Maciej Poniatowicz, Dyrektor Zarządzający mySafety CEE.

Po zakończeniu 3-miesięcznego bezpłatnego okresu, koszt usługi wyniesie tylko 4,92 zł brutto miesięcznie. 

Źródło: Bank Pocztowy SA

dostarczył:
netPR.pl