Konferencja prasowa 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Konferencja prasowa 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

W czwartek 10 kwietnia 2014 roku w Warszawie odbyła się kolejna konferencja prasowa poświęcona 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Konferencja prowadzona przez Daniela Wielebę rozpoczęła się o godz. 13:00 w warszawskiej siedzibie Konfederacji Lewiatan. Celem spotkania, które zgromadziło liczne grono dziennikarzy reprezentujących najważniejsze modowe i biznesowe media, było przedstawienie roli FashionPhilosophy Fashion Week Poland w rozwoju polskiego rynku mody oraz prezentacja wybranych nowości planowanych na 10. edycję tego największego wydarzenia modowego w Polsce.

Podczas konferencji wystąpiło 6 prelegentów. Jako pierwsza głos zabrała Monika Karolczak, Z-ca Dyrektora Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi, która opowiedziała o współpracy Miasta Łodzi z FashionPhilosophy Fashion Week Poland w rozwijaniu idei łódzkich przemysłów kreatywnych. Następnie Jacek Kłak, Szef Projektu FashionPhilosophy Fashion Week Poland, przybliżył zgromadzonym dziennikarzom zamiany zachodzące na rynku modowym, nakreślił perspektywy wzrostu dla mikrobiznesu projektanckiego oraz przedstawił rolę e-commerce w rozwoju rynku modowego. Irmina Kubiak, Szef Projektu FashionPhilosophy Fashion Week Poland omówiła rolę Polskiego Tygodnia Mody w międzynarodowej promocji polskich projektantów oraz branży modowej. Wystąpienie Magdaleny Christofi z FashionPhilosophy Fashion Week Poland poświęcone było prezentacji jednego z gości specjalnych 10. edycji, światowej sławy blogerce i dziennikarce modowej Diane Pernet oraz jej udziałowi w przygotowaniu Fashion Film Festival przeglądu filmów modowych towarzyszących 10. edycji Polskiego Tygodnia Mody. Następnie projektantka Joanna Klimas zaprezentowała biznesowy wymiar projektowania ubioru na przestrzeni ostatnich 20 lat, a Piotr Stefaniuk z warszawskiej szkoły projektowania Via Moda omówił rolę nowoczesnego polskiego szkolnictwa modowego w przygotowaniu projektantów do pracy w firmach odzieżowych.

Mecenasem FashionPhilosophy Fashion Week Poland jest Samsung Crystal Blue.

Zdjęcia FashionPhilosophy Fashion Week Poland do pobrania: http://bit.ly/FashionWeekPoland_photos

Partner Strategiczny: Miasto Łódź

Organizator: Moda Forte

Partner: Expo Łódź

Mecenas: Samsung

Patroni Medialni: ELLE, K MAG, MaleMen, Harvard Business Review Polska, EGO Inspiracje, Radio Eska, Fashion One, VU Mag, Plejada, ONET Oficjalny Przewoźnik: LOT

Sponsorzy: Carlo Rossi, Colgate MaxWhite One

 

FashionPhilosophy Fashion Week Poland to największe międzynarodowe wydarzenie modowe w Polsce, organizowane dwa razy w roku w Łodzi i prezentujące premierowe kolekcje przygotowane przez najzdolniejszych polskich projektantów oraz zagraniczne domy mody.

FashionPhilosophy Fashion Week Poland wyznacza świeże trendy w rozwoju polskiej branży modowej. 10. edycja Polskiego Tygodnia Mody kreuje unikatową przestrzeń owocnych spotkań polskich projektantów z zainteresowanymi rynkiem mody przedstawicielami świata biznesu. Szeroko otwiera przed designerami drzwi do budowania profesjonalnych marek, a przedsiębiorcom ukazuje atrakcyjne biznesowo oblicze świata mody.

FashionPhilosophy Fashion Week Poland, patronując najbardziej utalentowanym polskim projektantom, wspiera również ideę Łódzkich Przemysłów Kreatywnych, które umacniają Miasto Łódź jako Polską Stolicę Mody.

Źródło: FashionPhilosophy Fashion Week Poland

dostarczył:
netPR.pl