16 nominacji w konkursie KTR dla Havas Worldwide Warsaw

16 nominacji w konkursie KTR dla Havas Worldwide Warsaw

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Havas Worldwide Warsaw otrzymała szesnaście nominacji w tegorocznej edycji konkursu KTR organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. Dzięki takiemu wynikowi Agencja znalazła się w ścisłej czołówce pod względem nominacji. Uroczysta gala, podczas której przyznane zostaną statuetki KTR odbędzie się 8 maja br.

Nominowanymi kampaniami autorstwa Havas Worldwide Warsaw, które mają szanse zdobyć statuetki są:

- Moje El Clasico dla nc+ - 7 nominacji w kategoriach: kampania, active advertising, media i media interaktywne.

- Kurka Wolna dla klienta Polskie Fermy 4 nominacje w kategoriach: kampania, active advertising, media i media interaktywne.

- NBA Slum Dunk promujące wydarzenie All Star Weekend w nc +  - 2 nominacje w kategoriach: media interaktywne oraz ilustracja.

- Metki dla Rip Curl 2 nominacje w kategoriach: media i active advertising.

- Głos dla marki Strepsils z portfolio Reckitt Benckiser - nominacja w kategorii media.

 

Zwycięzców poznamy podczas uroczystej, dorocznej gali, która zaplanowana jest na początek maja.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

dostarczył:
netPR.pl