Promocja polskiego przemysłu mody na rynkach europejskich międzynarodowa konferencja podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Promocja polskiego przemysłu mody na rynkach europejskich międzynarodowa konferencja podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Dodano:   /  Zmieniono: 

7 maja odbędzie się konferencja Związku Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego poświęcona Programowi Promocji Branży Odzieży, Dodatków i Galanterii Skórzanej. Konferencja towarzyszy 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland największego wydarzenia modowego w Polsce, które wspiera rozwój polskiego przemysłu odzieżowego, otwierając polską modę na świat biznesu.

Celem wdrażanego przez Ministerstwo Gospodarki i współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Promocji Branży Odzieży, Dodatków i Galanterii Skórzanej jest wspieranie polskich producentów odzieży w rozwijaniu eksportu na rynki zagraniczne. Na realizację programu w latach 2012-2014 przeznaczono środki o wartości blisko 10 mln zł. Realizatorami projektu są PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie Spółka z o.o.

Środki przeznaczono zarówno na bezpośrednią pomoc przedsiębiorstwom, jak i na ogólną promocję polskiego przemysłu odzieżowego. Realizacja programu umożliwiła zagranicznym klientom nawiązanie relacji z polskimi przedsiębiorstwami w ramach imprez targowych organizowanych na rynkach objętych programem oraz przyjazdowych misji kupieckich i wyjazdowych misji gospodarczych. Dzięki budowaniu pozytywnego wizerunku branży poprzez kampanie reklamowe w mediach oraz organizację misji przyjazdowych dziennikarzy na polskiewydarzenia modowe, program wspomógł polskie przedsiębiorstwa w osiąganiu sukcesów na rynkach zagranicznych.

Zaplanowana na 7 maja w hotelu Holiday Inn w Łodzi międzynarodowa konferencjatowarzysząca 10. Edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland jest ostatnim z cyklu dorocznych spotkań poświęconych dobiegającemu końca w 2014 r. Programowi Promocji Branży Odzieży, Dodatków i Galanterii Skórzanej. Wydarzenie odwiedzi 70 przedstawicieli zagranicznych przedsiębiorstw oraz europejskiej prasy branżowej. Organizatorem konferencji jest PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego.

Mecenasem FashionPhilosophy Fashion Week Poland jest Samsung Crystal Blue.

 

Zdjęcia FashionPhilosophy Fashion Week Poland do pobrania: http://bit.ly/FashionWeekPoland_photos

Partner Strategiczny: Miasto Łódź

Organizator: Moda Forte

Partner: Expo Łódź

Mecenas: Samsung

Patroni Medialni: ELLE, K MAG, MaleMen, Harvard Business Review Polska, EGO Inspiracje, Radio Eska, Fashion One, VU Mag, Plejada, ONET

Oficjalny Przewoźnik: LOT

Sponsorzy: Carlo Rossi, Colgate MaxWhite One

 

FashionPhilosophy Fashion Week Poland to największe międzynarodowe wydarzenie modowe w Polsce, organizowane dwa razy w roku w Łodzi i prezentujące premierowe kolekcje przygotowane przez najzdolniejszych polskich i zagranicznych projektantów oraz domy mody.

FashionPhilosophy Fashion Week Poland wyznacza świeże trendy w rozwoju polskiej branży modowej. 10. edycja Polskiego Tygodnia Mody kreuje unikatową przestrzeń owocnych spotkań polskich projektantów z zainteresowanymi rynkiem mody przedstawicielami świata biznesu. Szeroko otwiera przed designerami drzwi do budowania profesjonalnych marek, a przedsiębiorcom ukazuje atrakcyjne biznesowo oblicze świata mody.

FashionPhilosophy Fashion Week Poland, patronując najbardziej utalentowanym polskim projektantom, wspiera również ideę Łódzkich Przemysłów Kreatywnych, które umacniają Miasto Łódź jako Polską Stolicę Mody.

Źródło: FashionPhilosophy Fashion Week Poland

dostarczył:
netPR.pl