Groupon bardziej osobisty

Groupon bardziej osobisty

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Groupon bardziej osobisty

Groupon startuje z inteligentnym newsletterem Smart Deals

Groupon (NASDAQ: GRPN), globalny lider na rynku ofert lokalnych, startuje z dopasowanym do polskich użytkowników newsletterem Smart Deals.

Warszawa, 13 maja 2014 r. Od teraz nowy newsletter Groupona - określając grupy użytkowników pod względem demografii i struktury - uczy się wychwytywać wzorce zachowań konsumenckich. Dokładnie analizując i korelując duże ilości danych, nowa odsłona newslettera Smart Deals będzie nadawać priorytet określonym ofertom tak, aby jak najbardziej odpowiadały zainteresowaniom subskrybentów, zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania.

Z dniem startu  Smart Deals Groupon zacznie je drobiazgowo studiować i uczyć się naszych zachowań zakupowych. Ten unikalny mailing będzie dostępny dla wszystkich, którzy są zarejestrowani w serwisie Groupon.

Smart Deals to przełom w komunikacji Groupona z klientami powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska Po raz pierwszy, użytkownik otrzyma ofertę, odpowiadającą jego profilowi.  Dzięki temu, że system lepiej przestudiuje nawyki naszych klientów, newsletter będzie lepiej trafiał w ich gusta i potrzeby.

Klienci Groupona nadal mogą wyszukiwać dowolne oferty na stronie www i przez aplikację mobilną. Smart Deals
z kolei wyśle spersonalizowane oferty, które będą czekać na subskrybentów w mailu. Mężczyzna zainteresowany specjalistycznym sprzętem sportowym, zamieszkujący średnie miasto, najprawdopodobniej nie zobaczyjuż więc oferty na kosmetyki jako pierwszej pozycji w newsletterze.

Smart Deals to również idealne narzędzie Groupona dla lokalnych sprzedawców. Dzięki bardziej sprofilowanym newsletterom, zwiększy się ekspozycja ofert lokalnych firm przeznaczonych dla klientów mieszkających
w określonym regionie, którzy szukają konkretnych produktów czy usług w najbliższej okolicy.

Mechanizm Smart Deals na razie dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, z czasem zostanie wprowadzony do aplikacji na smartfony i na stronie Groupona.

Źródło: Groupon

dostarczył:
netPR.pl