Kreowanie rzeczywistości Fashion Week Poland

Kreowanie rzeczywistości Fashion Week Poland

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Pofabryczna Łódź, ze swoją eklektyczną tożsamością, wspiera przedsięwzięcia kreatywne, które przyciągają największe osobowości ze świata sztuki, mody, designu. Zakończona właśnie dziesiąta edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland to największe wydarzenie modowe w Polsce, które rozwijając się z roku na rok, stanowi prawdziwą platformę modowych spotkań na szczycie i przenikania się różnych dziedzin sztuki.

Polski tydzień mody na dobre wrósł w tkankę życia kulturalnego w Polsce. Dziesiąta edycja to dla organizatorów powód do dumy i zarazem dobry czas na pierwsze poważne podsumowania. Rozwijamy się z naszymi odbiorcami: projektantami i ludźmi mody. Przez ostatnie 5 lat bardzo dużo zmieniło się w Polsce, projektanci stali się widoczni. Dostali do ręki narzędzia marketingowe i sprzedażowe portale, butiki. Pięć lat temu żaden z nich nie był podmiotem gospodarczym, dziś zakładają swoje przedsiębiorstwa, są brandami mówi Jacek Kłak, Szef Projektu Fashion Week Poland. Podczas pierwszej tegorocznej edycji premierowe pokazy kolekcji prt--porter na sezon jesień-zima 2014 pokazali m.in. Łukasz Jemioł, Natalia Jaroszewska, Kubatek, Kędziorek, Malgrau, Joanna Klimas, Miguel Vieira, Natasha Pavluchenko, P|AGE.

Pokazy z cyklu Designer Avenue, podobnie jak strefa Showroom i wykłady Let Them Know, po raz pierwszy odbyły się w zupełnie nowej przestrzeni nowoczesne, przestronne wnętrza Hali EXPO-Łódź okazały się doskonałym miejscem dla tak dużego przedsięwzięcia, jakim stał się polski tydzień mody. Wnętrza zmieniają się z całą imprezą: rosnąca ilość gości z Polski i zagranicy wymaga większych przestrzeni. Kamera widzi tylko modelkę i wybieg. Cała strefa poza nim to inna rzeczywistość. Wygodne i stylowe wnętrza są dla nas ważne goście bardzo chwalą sobie komfort pracy i wypoczynku, jaki zapewniliśmy im w tym roku. Głębokie przenikanie się mody i designu to kierunek, który od początku chcieliśmy rozwijać dodaje Jacek Kłak.

Przestronne hole i wnętrza Hali EXPO, w których ustawiono sofy Etap Sofa, stworzyły strefy chilloutowe, w których goście relaksowali się i dyskutowali między kolejnymi pokazami. Meble Etap Sofa stanęły także w VIP roomie i press roomie. Marka Etap Sofa i Fashion Week Poland hołdują podobnym wartościom designowi, pięknu, nowoczesności. Z tego powodu podczas eventu były obecne nasze meble zestawy SuperLine, które uprzyjemniały gościom pobyt w Łodzi sprawiając, że mogli odpoczywać w naprawdę komfortowych warunkach. Jesteśmy dumni z naszych kolekcji mebli tak, jak projektanci ze swoich ubrań. Odzież wszak ubiera człowieka, a my jego najbliższe otoczenie, więc FashionWeek i Etap Sofa świetnie się uzupełniają podsumowuje Jarosław Szurpicki, Brand Manager marki Etap Sofa.

Moda i design to nie jedyne dziedziny sztuki, z którymi mieli szansę zetknąć się odwiedzający Fashion Week podczas pięciu majowych dni. Wystawa Young Fashion Photographers Now, akcentując szczególną relację między modą i fotografią, stała się szansą dla młodych adeptów tej sztuki na pokazanie się szerokiej publiczności i nawiązanie współpracy z magazynami modowymi. Na styku tradycji Łodzi filmowej i włókienniczej, narodziła się idea Fashion Film Festival, prezentującego najlepsze filmy inspirowane tematami modowymi, pokazywane na tygodniach mody na całym świecie.

Moda to nie tylko ubiór. To pewien styl życia i sposób postrzegania rzeczywistości. Dlatego Fashion Week Poland to przestrzeń, gdzie spotykają się pomysły z różnych obszarów twórczości. Z amalgamatu błyskotliwych idei, ciekawych rozwiązań i śmiałej wyobraźni powstaje przekaz prosty do odczytania. Moda to przestrzeń, także ta, w której żyjemy.

Źródło: IMS GROUP

dostarczył:
netPR.pl