Jak zarabiać na grach? Game Industry Trends: Money 2014 już 5 czerwca w Warszawie!

Jak zarabiać na grach? Game Industry Trends: Money 2014 już 5 czerwca w Warszawie!

Dodano:   /  Zmieniono: 

Konferencje Game Industry Trends poruszają różnorodną tematykę związaną z szerokopojętym rynkiem interaktywnej rozrywki. Do tej pory podczas trzech dwudniowych konferencji (2011, 2012 i 2013 rok) organizowanych przez firmę NoNoobs poruszono bardzo różnorodne obszary tematyczne związane z produkcją i sprzedażą gier wideo, a także różnorodnymi trendami na rynku cyfrowej rozrywki. W roku 2014 odbyły się już dwie tematyczne edycje GIT: Kids 2014 oraz GIT: Marketing 2014. Już 5 czerwca zapraszamy na trzecią konferencje tematyczną GIT: Money 2014, której celem jest wskazanie możliwych trendów rynkowych oraz istniejących mechanizmów zarabiania na grach wideo. Naszą ambicją jest odkrycie, jakimi ścieżkami wędrują.

W świecie gier wideo pieniądze nie leżą na ulicy - są w wielu różnych, czasem wręcz zaskakujących miejscach (o czym najlepiej świadczy proponowane przez YouTube 1 mln dolarów za Twitch.tv, czyli serwis do streamowania gier) mówi Tomasz Kreczmar, dyrektor artystyczny konferencji Game Industry Trends - Podczas konferencji Game Industry Trends: Money postaramy się wskazać miejsca, w których pieniądze były, w których są i w których mogą być. Lecz nie tylko, oczywiście. Michał Gembickiz cdp.pl porówna wyprzedaże cyfrowe z fizycznymi. Arkadiusz Cybulski opowie jak grywalizacja może wspomóc sprzedaż. Maciej Krupowies przedstawi nowatorski projekt biznesowy, który wykorzystuje potencjał gier. Będzie też co nieco o prawnym aspekcie wirtualnych walut, o klasycznych grach w epoce cyfrowego świata.

Dziś polscy deweloperzy produkcji większych i mniejszy są coraz lepiej rozpoznawalni na świecie ale czy tak będzie też jutro? Czy czasy, gdy deweloperzy i wydawcy zarabiali na pudełkach i dodatkach należy do przeszłości? Czy gry typu free2play, lokowanie produktu w grze czy mikropłatności to teraźniejszość wypierająca wielkie produkcje AAA? Podobnie jak growe aplikacje mobilne na smartfony i tablety, które w wielu kręgach stały się synonimem gier wideo. Jednocześnie z roku na rok rośnie popularność gier online - raport firmy Gartner wskazuje, iż rynek gier MMO ma do 2015 roku zwiększyć wartość o ponad 230%.

W ledwie kilka tygodni hit 2013 roku gra Grand Theft Auto V znalazła 29 milionów nabywców mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. -  Tytuł ten pobił film Avangers i grę Call of Duty: Black Ops II w kategorii najszybciej zarabiającego produktu rozrywkowego, który osiągnął zysk w wysokości miliarda dolarów. Film Marvela potrzebował na to 10 dni, produkcja Activision niemal dwóch tygodni, a gra firmy Rockstar ledwie 3 dni. W interaktywnej rozrywce są zatem ogromne pieniądze. Tylko gdzie?

Bilety na GIT Money 2014:

http://2014.gitmoney.pl/rejestracja-na-konferencje

Program GIT Money 2014:

http://2014.gitmoney.pl/program  

nonoobs.pl

www: http://www.nonoobs.pl/

biuro prasowe:http://informacje.netpr.pl

 

Źródło: nonoobs.pl

dostarczył:
netPR.pl