Black & White. Czarno-biała klasyka w MILVAI

Black & White. Czarno-biała klasyka w MILVAI

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Serwis zakupowy MILVAI przygotował wyjątkową propozycję dla miłośników czarno-białych połączeń. Już 12 czerwca w nowej kampanii Black & White fani czarno-białej klasyki będą mogli znaleźć w ofercie sklepu starannie wyselekcjonowane dodatki i akcesoria do domu utrzymane w tych kolorach. W kampanii pojawią się także niepowtarzalne produkty z kolekcji Mini Classic, które są efektem współpracy pomiędzy dwiema uwielbianymi przez Brytyjczyków markami: Russell Hobbs oraz Mini Morris.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom miłośników czarno-białej klasyki, serwis zakupowy MILVAI przygotował nową kampanię Black & White, w której pojawią się eleganckie i stylowe dodatki, pasujące zarówno do nowoczesnych, jak i tradycyjnych wnętrz. Odpowiednio dobrane czarno-białe odcienie sprawią, że pomieszczenie będzie jasne i przestronne, a także optycznie większe. Wnętrza zaaranżowane w tych dwóch kolorach będą wyglądać nowocześnie i oryginalnie.

Mini Classic w MILVAI

W najnowszej kampanii sklepu dostępne będą niepowtarzalne produkty firmy Russell Hobbs czajnik oraz toster ze stworzonej wspólnie z marką Mini Morris kolekcji śniadaniowej. Dzięki niezwykłej współpracy pomiędzy dwiema cenionymi brytyjskimi markami urządzenia te łączą w sobie nietuzinkowy styl oraz klasyczny design. Produkty z linii Mini Classic mają nie tylko elegancki wygląd, ale też zostały stworzone z myślą o użytkownikach, którzy cenią funkcjonalne rozwiązania. Są wykonane ze stali nierdzewnej i posiadają czarne oraz srebrne elementy, które idealnie wkomponują się w wystrój każdej kuchni. W ofercie sklepu dostępna będzie również monochromatyczna kolekcja złożona z czajnika, grilla elektrycznego i tostera marki Russell Hobbs. Delikatny czarny motyw kwiatowy na śnieżnobiałych panelach sprawi, że blaty kuchenne rozkwitną nowoczesnością.

Elegancko i praktycznie

Miłośnicy funkcjonalnych i modnych rozwiązań znajdą w sklepie MILVAI wiele dodatków, które nadadzą unikatowy charakter kuchennemu wnętrzu. W kampanii Black & White pojawią się m.in. lekkie i wytrzymałe bambusowe misy i tace oraz limitowane zestawy naczyń z luksusowej serii Ann-Marie. Nie zabraknie też niezbędnych dodatków: efektownych zasłon w czarno-białą kratę, dwustronnych podkładek na stół w geometryczne wzory, poduszek na krzesła, a nawet pasujących do reszty kolekcji rękawic i podkładek kuchennych.

Nie tylko kuchnia w barwach Black & White

Czarno-biała kolorystyka sprawdza się nie tylko w kuchni, lecz także w salonie czy sypialni. Dlatego w nowej ofercie MILVAI, która dostępna będzie w serwisie zakupowym do końca lipca, nie zabraknie produktów pasujących również do tych pomieszczeń. Ekskluzywna toaletka z tapicerowanym krzesełkiem czy ciepły i miły w dotyku dywan z ekologicznej owczej skóry mogą stać się idealnym uzupełnieniem sypialni. Czas relaksu w salonie umilą uniwersalne, pasujące do każdego wnętrza stoliki kawowe i wykonana z gładkiej porcelany etażerka na ciastka.

***

MILVAI to nowy internetowy serwis zakupowy. Na odwiedzających stronę www.milvai.com czekają krótkookresowe inspirujące kampanie tematyczne ze starannie wyselekcjonowanymi produktami. Tematy kampanii zmieniają się w zależności od pory roku i nawiązują do aktualnych trendów. Aby pomóc klientom w dokonywaniu trafnych wyborów, dostępne w ofercie artykuły prezentowane są z dbałością o detale w inspirujących aranżacjach. Serwis udostępnia także czat z konsultantem oraz zamieszcza porady ekspertów.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: MILVAI

dostarczył:
netPR.pl