Samsung szuka kolejnych odkrywców rusza nowa kampania rekrutacyjno-wizerunkowa firmy

Samsung szuka kolejnych odkrywców rusza nowa kampania rekrutacyjno-wizerunkowa firmy

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Samsung Electronics Polska rozpoczyna kampanię rekrutacyjno-wizerunkową związaną z programem stażowym SMART START. Działania prowadzone pod hasłem Samsung szuka kolejnych odkrywców odwołują się do postaci znanych naukowców. Za koncepcję i realizację odpowiada dział specjalizujący się w employer brandingu w Havas PR Warsaw.

Celem kampanii jest pozyskanie kandydatów do III edycji programu stażowego SMART START w warszawskim biurze Samsung Electronics Polska. Lider w dziedzinie nowych technologii oferuje dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy i możliwość realizacji własnych projektów pod okiem profesjonalistów, a potencjalnie także związanie się z firmą na dłużej. Oferta płatnego 6-miesięcznego stażu w jednym z pięciu działów: Marketing Communication, Online Marketing, Content & Business Development (TV & Mobile), Serwisu oraz Zakupów, ma przyciągnąć studentów ostatnich lat studiów wybranych kierunków ekonomicznych i ścisłych oraz socjologii.

Poprzez kreacje oparte na portretach znanych naukowców, Marii Skłodowskiej-Curie i Mikołaja Kopernika, firma chce pokazać, że podczas stażu w Samsung Electronics Polska studenci mają szansę poczuć się jak prawdziwi odkrywcy i wywierać wpływ na rzeczywistość, realizując przy tym własne cele zawodowe. Firma podkreśla w ten sposób, że nowatorskie pomysły nie tylko mają odzwierciedlenie w oferowanych przez nią produktach, ale także sprzyjają własnemu rozwojowi zawodowemu i są doceniane na każdym szczeblu organizacji.

W Samsung Electronics doceniamy kreatywne, dynamiczne i zaangażowane osoby, które mają nietuzinkowe pomysły i odwagę głośno o nich mówić. Ponadprzeciętna dynamika rozwoju firmy na rynku nowych technologii zobowiązuje naszych pracowników do śmiałego działania i brania odpowiedzialności za swoje zadania już od samego początku rozwoju w firmie mówi Małgorzata Miętek-Bechta, Head of Human Resources & General Affairs.

Kampania obejmuje ogłoszenia rekrutacyjne w serwisie pracuj.pl komunikację w kanałach własnych Samsung Electronics: portalu społecznościowym Facebook i na stronie www firmy. Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Havas PR Warsaw.

Samsung Electronics jest obecny w Polsce od 18 lat i z roku na roku na rok rośnie w siłę jako inwestor i pracodawca. Firma aktualnie zatrudnia w Polsce 6 500 osób. W uznaniu dla wysokich standardów polityki HR, od 2009 roku Samsung rokrocznie otrzymuje certyfikat Top Employers Polska.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

infoWire.pl