BrandTube rośnie w siłę. Stworzył dedykowany dział sprzedaży

BrandTube rośnie w siłę. Stworzył dedykowany dział sprzedaży

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Warszawa, 29 sierpnia 2014 - Piotr Glinicki obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i będzie odpowiedzialny za budowę Działu Sprzedaży firmy BrandTube.

BrandTube stworzył w swoich strukturach Dział Sprzedaży odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obecnie dział składa się z 4 osób a do końca roku nad sprzedażą produktów i usług marki BrandTube pracować będzie 9 new business managerów.

Celem działań nowopowstałego zespołu jest dotarcie do jak największej grupy marek i partnerów biznesowych z produktami, które pozwolą im korzystać z potencjału produktów i narzędzi związanych z treściami wideo w Internecie, które oferuje BrandTube.

W skład działu wchodzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w działaniach sprzedażowych B2B. Strategia opierać się będzie na kilku kluczowych segmentach:

- profilowanych koszykach produktowych dostosowanych do poszczególnych segmentów i branż.

- sprzedaży łączonej w ramach grupy kapitałowej G7media oraz kampanii crossmediowych w ramach grupy oraz poza nią.

-  systemach rabatowych i pakietach lojalnościowych dla klientów 

- profilowaniu działań sprzedażowych do korporacji i MiŚP. Koszyki produktów są dostosowane do potrzeb klientów z zakresu kreacji treści wideo, obecności na kanale Youtube, Instagram, Vine oraz zorganizowania współpracy z twórcami treści wideo i siecią partnerską.

,,Budowa obecnej strategii sprzedażowej zajęła nam ponad dwa miesiące, które poświeciliśmy na analizę konkurencji, produktów dostępnych na rynku, potrzeb klientów, szans i zagrożeń w poszczególnych rozwiązaniach" - powiedział Piotr Glinicki, Dyrektor ds. Sprzedaży w firmie BrandTube. ,,Dzięki tak dokładnej analizie, udało nam się stworzyć koszyki produktów dedykowanych poszczególnym branżom, które odpowiadają na potrzeby i możliwości naszych partnerów - zależy nam na dostarczeniu jakościowych działań, w relatywnie niskiej cenie" - dodał Glinicki.

Do zadań działu sprzedaży należy również edukacja partnerów biznesowych w zakresie wykorzystania potencjału treści wideo do komunikacji z konsumentami, jak również wartości jakie markom daję współpraca z siecią partnerską i twórcami.

,,Tworząc dział sprzedaży, zależało nam na pozyskaniu osób, którzy poczują potencjał i realną wartość produktu. Dzięki tej decyzji zbudowaliśmy nową jakość produktów, kontaktu z klientami i aktywnej sprzedaży, mogę powiedzieć, unikalną w naszej branży." - powiedziała Inez Białobrzeska, CEO w BrandTube. ,,Stawiamy na dynamiczny rozwoju, zarówno zespołu sprzedażowego jak również produktów i oferty - jesteśmy bardzo otwarci na sugestie naszych klientów i elastycznie reagujemy na sygnały, które wracają do nas z rynku." - dodała Białobrzeska

Plany sprzedażowe BrandTube do końca 2014 zakładają pozyskanie 30 nowych klientów. W I kwartale 2015 firma zakłada zwiększenie tej dynamiki.

 

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: BrandTube

infoWire.pl