Bracia Komersowie w kampanii Poczty Polskiej: już kilkaset tysięcy odsłon

Bracia Komersowie w kampanii Poczty Polskiej: już kilkaset tysięcy odsłon

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Kampania Poczty Polskiej z udziałem sympatycznych braci Komersów na półmetku. Każdy odcinek na Youtubie ogląda ponad sto tysięcy osób. Znacząco wzrosła także liczba sukbskrybentów zaciekawionych przygodami braci prowadzących sklep internetowy. Filmom towarzyszy kampania internetowa zsynchronizowana z nimi pod względem komunikacyjnym.

Najnowszy odcinek  serii demonstruje sytuację kryzysową w prowadzeniu biznesu. Siły wyższe powodują, że bracia trącą dostęp nie tylko do bazy klientów, ale też do kontaktu z osobami, które zajęły szczególne miejsce w ich życiu. Rozwiązanie, dzięki kompleksowej ofercie Poczty, znajduje się błyskawicznie. Jest to ubezpieczenie Office Assistance.

Emisja czwartego odcinka zbiegła się z promocją najnowszej oferty bankowo - ubezpieczeniowej Banku Pocztowego. Dla posiadaczy Pocztowego Konta ZawszeDarmowe usługodawca proponuje zniżki  do 15 % na ubezpieczenia komunikacyjne oraz do 10 % na majątkowe. Dodatkowo klienci zyskują 10 % zwrotu ratalnej składki ubezpieczeniowej na aktywne konto klienta oraz 10 % zwrot wydatków poniesionych na zakup tradycyjnych usług pocztowych  - znaczków, listów, paczek.

Do tej pory Poczta Polska pokazała 4 filmy. Bohaterowie filmów,  Eryk i Eugeniusz Komersowie to właściciele sklepu internetowego. Rozwiązania oferowane przez Pocztę Polską pomogą im sprostać nawet najbardziej zaskakującym życzeniom klientów. Poszczególne odcinki kampanii opowiadają  inną historię bazującą na ukazaniu codziennej pracy braci, w sytuacjach  wyzwań stojących przed młodymi przedsiębiorcami.
Każdy przypadek wymaga od braci pełnej mobilizacji oraz zastosowania skutecznych rozwiązań biznesowych wybieranych  z  szerokiej puli usług Poczty Polskiej dostępnej na  stronie internetowej ecommerce.poczta-polska.pl Właściciele e-sklepu w jednym miejscu mogą zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów, skorzystać z usług finansowo - ubezpieczeniowych czy wysłać elektroniczną fakturę.

Od stycznia 2015 r. zagwarantowanie konsumentowi możliwości zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni stanie się obowiązkiem każdego sprzedawcy. Wychodząc naprzeciw potrzebom branży e-commerce Poczta oferuje zautomatyzowaną obsługę zwrotów, pozwalającą na szybkie rozwiązanie problemu niezadowolonych klientów, bez generowania dodatkowych kosztów po stronie e-sklepu.

Filmy z przygodami braci Komers można oglądać na oficjalnym kanale Poczty Polskiej na YouTubie pod adresem: http://www.youtube.com/user/PocztaPolskaSA .


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Poczta Polska

infoWire.pl