"Gładki przejazd" po wygranym przetargu - Unlimited, hyperCREW i MSL Warsaw w akcji dla marki Zelmer z olimpijczykiem Zbigniewem Bródką w roli głównej

"Gładki przejazd" po wygranym przetargu - Unlimited, hyperCREW i MSL Warsaw w akcji dla marki Zelmer z olimpijczykiem Zbigniewem Bródką w roli głównej

Dodano:   /  Zmieniono: 

Firmy Unlimited, hyperCREW i MSL Warsaw wygrały przetarg marki Zelmer na całościową obsługę wizerunkowo-sprzedażowej akcji golarek elektrycznych marki Zelmer. Kampania Gładki przejazd obejmuje działania reklamowe, digital i PR. Osią komunikacji jest postać nowego ambasadora linii golarek elektrycznych Zelmer, Zbigniewa Bródki, który jako pierwszy Polak zdobył Puchar Świata w łyżwiarstwie szybkim oraz Mistrzostwo Olimpijskie na dystansie 1500m.

Latem br., firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego ogłosiła przetarg na przygotowanie koncepcji i strategii komunikacji dla linii męskich golarek elektrycznych, marki Zelmer. W jego wyniku została wybrana oferta konsorcjum firm Unlimited, hyperCREW i MSL Warsaw. Głównym bohaterem kampanii Gładki przejazd został złoty panczenista z Soczi, Zbigniew Bródka.

Z marką Zelmer współpracujemy już od 4 lat, wspierając ją w szeroko pojętych projektach z zakresu ATL i BTL. Gładki przejazd kontynuacja umacniania wizerunku marki - tłumaczy Michał Leszczyński, Strategic & Client Service Director w agencji Unlimited - By przygotować kampanię 360° dla linii golarek Zelmer do współpracy zaprosiliśmy specjalistów od social media, hyperCREW oraz PR, MSL Warsaw. Kreacja oparta na postaci Zbigniewa Bródki została przyjęta przez klienta, a także uzyskała bardzo dobre wyniki
w badaniach konsumenckich, zrealizowanych przed rozstrzygnięciem przetargu.

Wykorzystanie wizerunku Zbigniewa Bródki oraz wejście w nową kategorię produktową jest elementem dalszego odświeżania wizerunku marki Zelmer - mówi Justyna Sobieraj, Brand Manager Zelmer. Chcemy być postrzegani, jako marka idąca z duchem czasu, a 60 lat doświadczenia pozwala nam jeszcze precyzyjniej trafiać w gusta i potrzeby coraz szerszej rzeszy Klientów.

Kampania Gładki przejazd oparta jest na najważniejszym atrybucie marki Zelmer, czyli niezawodności. Ta cecha została zaakcentowana poprzez angaż znanej i powszechnie podziwianej osobowości, na którą można liczyć. Najlepszym wyborem okazał się aktualny mistrz olimpijski z Soczi, Zbigniew Bródka. Dzięki swoim sukcesom w łyżwiarstwie szybkim i szlachetnemu zawodowi nosi przydomek Najszybszy strażak świata.

Zbigniew Bródka, by z powodzeniem wykonywać czynności, których się podejmuje w życiu, musi być szybki i niezawodny. Do tego zawsze jest dokładnie ogolony, bo jak przyznaje: lubi i musi mieć gładką twarz. Z kolei, marka Zelmer produkuje niezawodne urządzenia, którymi można się szybko i dokładnie ogolić. Dla działu kreacji z Unlimited było oczywiste, że drogi złotego panczenisty i Zelmera muszą się przeciąć. Zwłaszcza, że Zbigniew Bródka posiadając takie nazwisko, aż się prosi o...golenie. - wyjaśnia Natalia Szubarga, Creative Director w Unlimited.

Agencja Unlimited poza tradycyjnymi działaniami w punktach sprzedaży jest odpowiedzialna m.in. za przygotowanie serii filmów viralowych oraz murala w centrum Warszawy z wizerunkiem mistrza olimpijskiego w łyżwiarstwie szybkim. Kampanii towarzyszy również świąteczna akcja promocyjna prowadzona w sklepach - w sprzedaży są dostępne promocyjne zestawy zawierające golarkę i suszarkę marki Zelmer w prezencie.   

Agencja hyperCREW jest odpowiedzialna za przygotowanie, obsługę i promocję fanpage'u Gładki przejazd w serwisie społecznościowym Facebook i Instagram oraz kanał YouTube o tej samej nazwie. Odpowiada też za szerokie działania z zakresu buzz marketingu i zmiany na stronie www golarki.zelmer.pl.

Oficjalny start kampanii Gładki przejazd odbył się podczas konferencji prasowej  6 listopada, którą przygotowała agencja MSL Warsaw, odpowiedzialna za działania PR w ramach tego projektu. Zostały rozwiane także plotki o tym, że Zbigniew Bródka planuje zakończyć po tym sezonie karierę sportową. Akcja teaserowa Pożegnanie z Bródką, zwróciła uwagę opinii publicznej na postać olimpijczyka na niecałe 2 tygodnie przed konferencją prasową.

Za zakup mediów w internecie odpowiada ACR Media House. Kampania wizerunkowo-sprzedażowa została zaplanowana z uwzględnieniem głównych portali, takich jak Wirtualna Polska i Gazeta.pl oraz tematycznych, skoncentrowanych na takich obszarach, jak technologie, sport czy motoryzacja, ale także w wyszukiwarkach i po intencjach zakupowych.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Zelmer

infoWire.pl