Rozwój technologii globalnych w Olivia Business Centre: otwarcie nowego biura Grupy Amazon

Rozwój technologii globalnych w Olivia Business Centre: otwarcie nowego biura Grupy Amazon

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Firma Ivona Software, zespół będący częścią centrum rozwoju Amazon w Gdańsku, specjalizujący się w dostarczaniu technologii syntezy mowy, otworzyła nowe biuro w Gdańsku, w Olivia Business Centre.

Spółka zajmie największą kondygnację w Olivia Business Centre o powierzchni 2,7 tys. metrów kwadratowych. IVONA wynajęła ostatnie wolne powierzchnie w budynkach Olivia Point i Tower, zajęte obecnie w ok. 95%. ,,Nie będzie to jednak stanowiło przeszkody w ekspansji Spółki" - zapewnia Adam Sikorski, odpowiedzialny za komercjalizację powierzchni w Olivia Business Centre. - ,,Centrum zapewnia bowiem unikalne możliwości łączenia powierzchni, nie tylko w jednym budynku, ale też pomiędzy sąsiadującymi budynkami".

IVONA Software została przejęta przez Amazon.com w 2013 roku. Firma tworzy i rozwija oprogramowanie komputerowe w zakresie syntezy mowy na najwyższym światowym poziomie. Produkty i rozwiązania IVONA Software są uznawane na rynku za wiodące pod względem naturalności, wyraźności i płynności mowy. W ofercie firmy są produkty mówiące kilkudziesięcioma głosami w kilkunastu językach. Produkty firmy wyróżniają się innowacyjnymi i niestandardowymi rozwiązaniami technicznymi, dzięki czemu są wdrażane w najbardziej zaawansowanych technologicznie przedsięwzięciach.

 ,,Na decyzję o wyborze naszej  nowej siedziby wpłynęły także takie czynniki jak lokalizacja, wysoki standard biura, tj. dobrze doświetlone oraz duże powierzchnie, zapewniające możliwość łatwej i elastycznej aranżacji, która umożliwi nam w przyszłości dalszy rozwój" - mówi Prezes Ivona Software Łukasz Osowski. - ,,Ponadto dodatkowym atutem tej lokalizacji jest duża liczba usług dostępnych w Olivia Business Centre, takich jak: przedszkole, centrum medyczne, apteka, centra konferencyjne czy kawiarnia i restauracje".

Firma Amazon rozpoczęła działalność w 1995 roku, jako księgarnia internetowa. Trzy najważniejsze zasady, na jakich koncern opiera swój rozwój, to: zorientowanie na potrzeby klienta, a nie na konkurencję; pasja doskonalenia oraz myślenie długoterminowe. Najważniejsze produkty i usługi, które Amazon wprowadził jako pierwszy to recenzje klientów, zakupy przez jedno kliknięcie 1-Click, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Fire i Fire TV.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Olivia Business Centre

infoWire.pl