MasterCard promuje płatności zbliżeniowe w technologii MasterCard(R) PayPass(TM)

MasterCard promuje płatności zbliżeniowe w technologii MasterCard(R) PayPass(TM)

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.plŹródło:InfoWire.pl

Warszawa, 11 grudnia 2014 r. - Ruszyła kampania reklamowa promująca transakcje zbliżeniowe kartą płatniczą i telefonem w technologii MasterCard(R) PayPass(TM). Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej wygodnej formy płatności wśród konsumentów, a także przekonanie ich do korzystania z niej. Działania reklamowe obejmują prasę, telewizję, media online i społecznościowe, a także nośniki zewnętrzne. Kampania połączona jest z konkursem, w którym użytkownicy zbliżeniowych kart MasterCard mogą wygrać podwójne zaproszenie na finałową galę Brit Awards 2015.

Płatności zbliżeniowe zdobyły w naszym kraju wielką popularność. Obecnie Polska jest europejskim liderem, jeśli chodzi o rozwój i korzystanie z tej formy transakcji bezgotówkowych. Jak pokazują dane Narodowego Banku Polskiego, pod koniec czerwca 2014 roku, na rynku było ponad 24 miliony kart zbliżeniowych, co stanowi 68,5% wszystkich kart płatniczych. W porównaniu z poprzednim kwartałem, ich liczba wzrosła o ponad 3 miliony. Rośnie również liczba terminali zbliżeniowych. Pod koniec II kwartału b.r. było ich ok. 221 tysięcy[1], co stanowi wzrost o ok. 17% w stosunku do I kwartału.

,,Naszą kampanią chcemy zwiększyć świadomość dostępności tej formy transakcji wśród konsumentów, a także pokazać, że płatności zbliżeniowe, dokonywane zarówno kartą płatniczą, jak i telefonem, to ogromna wygoda" - mówi Luiza Derek, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe. - ,,Cieszymy się, że Polacy polubili tę bezpieczną, szybką i wygodną formę płatności. Wierzymy, że tą kampanią uda nam się zachęcić do płatności zbliżeniowych także tych, którzy jeszcze się do nich nie przekonali" - dodaje Luiza Derek.

Kampania promocyjna połączona jest ze specjalnym konkursem z nagrodą główną w postaci podwójnego zaproszenia na tegoroczną galę Brit Awards, podczas której przyznane zostaną nagrody brytyjskiego przemysłu fonograficznego. Aby powalczyć o zaproszenie, należy zarejestrować transakcję zbliżeniową wykonaną kartą MasterCard na stronie www.mastercard.pl/konkurs, a następnie zaprojektować zaproszenie na to wydarzenie. Web kreator, umożliwiający jego przygotowanie, dostępny jest na stronie konkursu.

Kampania reklamowa MasterCard promująca płatności zbliżeniowe w technologii MasterCard PayPass obejmie prasę biznesową i lifestyle'ową (m.in. Polityka, Newsweek, Forbes, Stuff, Twój Styl, Glamour, Men's Health, Focus, Aktivist), serwisy internetowe (m.in. onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl), spoty telewizyjne i kinowe (emisja w sieciach Cinema City i Multikino), działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube), a także nośniki OOH, takie jak citylighty czy infoscreeny w komunikacji miejskiej i centrach handlowych. Ulotki i plakaty promocyjne będą również obecne w oddziałach banków, a informacje o konkursie wyświetlone zostaną na ekranach bankomatów.

Kampania potrwa do 31 stycznia.

 

[1] Narodowy Bank Polski, Informacja o kartach płatniczych - II kwartał 2014

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: MasterCard

infoWire.pl