Pierwszy korporacyjny sztab WOŚP w Polsce - podsumowanie i przygotowanie do nowej odsłony projektu 2015

Pierwszy korporacyjny sztab WOŚP w Polsce - podsumowanie i przygotowanie do nowej odsłony projektu 2015

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło:InfoWire.pl

Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, jest od kilku lat aktywnym partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W latach poprzednich firma wspierała Orkiestrę m.in. organizując specjalne aukcje, zbiórki pieniędzy oraz przygotowując dedykowane mapy z oznaczeniem szpitali, które otrzymały sprzęt, a także szkoły, w których przeprowadzono szkolenia z pierwszej pomocy. W 2014 roku zorganizowano w siedzibie Eniro pierwszy korporacyjny sztab WOŚP - projekt realizujący idee CSR. Aktualnie trwają przygotowania do nowej edycji, która odbędzie się 11 stycznia 2015 podczas 23 Finału WOŚP.

Panorama Firm jest marką silnie kojarzoną z wyszukiwaniem lokalnym w Internecie m.in. stąd też duże zaangażowanie firmy i jej pracowników w lokalne działania i wydarzenia. W roku 2014 narodził się pomysł zorganizowania po raz pierwszy w Polsce korporacyjnego sztabu WOŚP w warszawskiej siedzibie firmy Eniro. Dotychczas sztaby były organizowane: w szkołach, obiektach użyteczności publicznej, w siedzibach mediów. Idea stworzenia lokalnego sztabu korporacyjnego była bliska strategii marki Panorama Firm.

,,Zmieniliśmy naszą codzienną przestrzeń biurową w radosny sztab, który przez cały dzień grał z Orkiestrą. Idea stworzenia lokalnego sztabu korporacyjnego była bliska strategii marki Panorama Firm i obalała mit ,,szklanych drzwi korporacji". Pokazaliśmy, że jesteśmy firmą zaangażowaną społecznie - komentuje Wojciech Komosa, Kierownik ds. komunikacji i PR Eniro Polska. Postanowiliśmy w 2015 roku kontynuować ten projekt, wpisujący się w koncepcję CSR i nasze przekonania, iż warto pomagać innym - dodaje.

Tematem 22 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy był zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej oraz godnej opieki medycznej seniorów. W związku z tym, tematem wiodącym była edukacja w zakresie udzielania pierwszej pomocy i szkolenia dotyczące wypadków drogowych. Mając na uwadze motyw przewodni 22 finału i fakt, iż korporacyjny sztab w siedzibie Eniro będą odwiedzać pracownicy i ich rodziny, dla uczestników przygotowano: profesjonalny kursy pierwszej pomocy dla dzieci i dorosłych (3 sesje), samochodowy symulator wypadków drogowych, motocyklowy symulator wypadków drogowych, mini-siłownię m.in. zawody w biciu rekordu w jeździe na rowerze stacjonarnym, fotobudkę do realizacji wspólnych zdjęć, koncert zespołu The Rookles (w składzie którego gra jeden z pracowników Eniro).

Impreza rozpoczęła się o godzinie 10.00 uroczystym otwarciem Sztabu korporacyjnego i przywitaniem gości. Chwilę później ruszył kurs pierwszej pomocy (łącznie trzy sesje po 1,5 dla dorosłych i dzieci). Kilku pracowników Eniro rozpoczęło kwestę w sztabie i jego okolicach. Cały czas uczestnicy sztabu korzystali z przygotowanych atrakcji, a o godzinie 15.15 rozpoczął się energetyczny koncert zespołu The Rookles: http://www.youtube.com/watch?v=gXaw3Iv74C0

Delegacja Eniro Polska pojawiła się także w głównym sztabie WOŚP, a z siedziby firmy dodatkowo połączono się przez tzw. ,,hangout" z WOŚP i nadano relację w oficjalnym kanale Orkiestry na YT: http://www.youtube.com/watch?v=cDDumz5Dcs4

Dzień zakończyło wieczorne wejście telewizyjne w TVP 2, podczas którego przedstawiciele Eniro Polska podsumowali akcję. http://www.youtube.com/watch?v=MBFx-x5f-rU

 Idea korporacyjnego sztabu została dobrze przyjęta wewnątrz firmy, a sukces akcji sprawił, że obecnie pracujemy nad drugą edycją. Projekt korporacyjnego sztabu WOŚP zrealizowany w Eniro Polska pokazał zarówno zarządowi jak i pracownikom, że społeczna odpowiedzialność biznesu wpisuje się z sukcesem w działalność firmy. Podczas 23 Finału WOŚP, w siedzibie Eniro, odbędą się m.in.: kursy pierwszej pomocy dla dzieci i dorosłych prowadzone przez ratowników medycznych z firmy AdrenaLTika, turniej w ping-ponga, konkurs na najsmaczniejsze ciasto upieczone przez pracowników firmy, konkurs charytatywny i wiele innych atrakcji zarówno dla dzieci, jak i dorosłych - podsumowuje Wojciech Komosa, Kierownik ds. komunikacji i PR Eniro Polska.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Eniro Polska

infoWire.pl