Polki chwalą się swoim porankiem na Instagramie

Polki chwalą się swoim porankiem na Instagramie

fot. infoWire.pl / Źródło: InfoWire.pl

W Polsce kobiety 3 razy częściej niż mężczyźni publikują poranne zdjęcia na Instagramie. Selfie, zdjęcie poranka lub smakowitego śniadania są najchętniej publikowane przez Polki w mediach społecznościowych. Wpisami na temat miłego początku dnia chętnie dzielimy się też na Twitterze. Dobry dzień zaczyna się nie tylko od Instagrama i Twittera, ale też od kawy, dlatego w tym tygodniu w Starbucks(R) do godziny 11.00 poranna Latte jest tańsza o 3 zł.

Poranek jest również dobrym momentem na pierwsze selfie. A każde zdjęcie oznacza się hashtagiem. Dodaje się polskie polskobrzmiące pozdrowienia, ale także zwroty obcojęzyczne. Co ciekawe zdjęcia na Instagramie publikują w większości kobiety (72%). Tylko 28% mężczyzn decyduje się, aby o poranku umieszczać na tym portalu swoje fotografie. Drugim serwisem pod względem porannej popularności jest Twitter (24,7%). To tam po wstaniu z łóżka Polacy wpisują się, aby przywitać się ze znajomymi oraz życzyć im udanego dnia. Witając się z innymi użytkownikami osoby posiadające konta na portalu mają nadzieję, że nadchodzący dzień będzie po prostu dobry. Najczęściej oznaczanym w serwisie Twitter dniem jest poniedziałek. Wtedy też pojawiają się wpisy na temat porannej kawy. A zaraz po umieszczeniu wpisu Polacy zmierzają do pracy.

W drodze do biura można wstąpić do Starbucks(R), który przygotował specjalną ofertę dla wszystkich miłośników porannej dawki kofeiny. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte jest o 3 zł tańsza. To świetna okazja, aby dobrze zacząć dzień i by wprawić się w wyśmienity nastrój. Przygotowana przez baristów kawa z intensywnym w smaku espresso oraz lekko spienionym mlekiem z pewnością postawi nas na nogi, a także wywoła uśmiech na twarzy na cały dzień. 

 

*Badanie IRCenter.com przeprowadzone dla Starbucks(R) w oparciu o analizę dyskusji w mediach społecznościowych w okresie październik 2014 - styczeń 2015. W ramach badania uwzględnione zostały tylko hashtagi, które bezpośrednio odnoszą się do poranka. W badaniu uwzględnione zostały tylko treści opublikowane przez Internautów w godzinach 6:00-11:00.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Starbucks

infoWire.pl

Czytaj także