Engagement Seeding Camp - platforma wymiany wiedzy dla marketerów

Engagement Seeding Camp - platforma wymiany wiedzy dla marketerów

Dodano:   /  Zmieniono: 

W dniu 4 lutego w Warszawie odbyło się drugie z serii spotkanie poświęcone prezentacji nowych narzędzi marketingowych na polskim rynku, do których zalicza się platforma TestMeToo. W spotkaniu uczestniczyła grupa marketerów, którzy zapoznali się z formułą działania pierwszego na świecie organicznego generatora treści, działającego według filozofii engagement seeding.

Spotkanie miało charakter warsztatów wymiany wiedzy, których efektem było dopasowanie narzędzi jakimi dysponuje platforma TestMeToo, do realnych potrzeb nowoczesnych marketerów, w zakresie promocji oraz kształtowania wizerunku marek i usług.

Uczestnicy spotkania próbowali wspólnie znaleźć odpowiedź, jak w dobie dojrzałości mediów społecznościowych generować prawdziwe, mówiące stricte o produkcie opinie, w określonych ramach czasowych, bez konieczności planowania rozbudowanych kampanii kontekstowych, bez storytellingu i bez wsparcia kanałów komunikacji.

Podczas warsztatów omówiona została także psychologia zachowań współczesnego konsumenta. Przedstawiciele TestMeToo, na podstawie szczegółowych przykładów scenariuszy i case-studies, zaprezentowali efekty marketingowe możliwe do osiągnięcia przez umiejętne angażowanie konsumentów w relacje z brandami. Zgromadzeni goście mogli również zapoznać się z nowymi pojęciami Engagement Seeding oraz Organic Content Generator, które zostały opracowane przez zespól TestMeToo.

Platforma TestMeToo daje nieograniczone możliwości w zakresie testowania produktów i usług. To nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online. Nieustająco rozwijamy tę platformę i spotkania takie jak dzisiaj - kiedy marketerzy dzielą się z nami swoimi realnymi potrzebami - to źródło nieocenionej wiedzy i motywacja do dalszych działań - powiedział Andrzej Geryk, Założyciel i CEO TestMeToo.

Platforma TestMeToo zgromadziła już ponad 80 tysięcy świadomych konsumentów, którzy testują nowe produkty i usługi, a przede wszystkim - dzięki innowacyjnym narzędziom online - dzielą się opiniami z najbliższym otoczeniem używając mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook oraz forów internetowych i maili.

Informacje dodatkowe:

Engagement seeding jest to filozofia prowadzenia relacji z klientem w oparciu o budowanie percepcji produktu na bazie osobistych doświadczeń i emocji, których występowanie jest silnie skorelowane testami produktowymi prowadzonymi na dużą skalę. Współczynnik zaangażowania rośnie w zależności od sposobu interakcji z produktem (zadania), warunków przeprowadzania testu (naturalne otoczenie konsumenta), wiedzy na temat kategorii (osobiste zainteresowania tematyką danego testu i możliwości dzielenia się opinią (narzędzia seedingowe).

Organic Content Generator jest systemem bazującym na filozofii engagement seeding. Polega na budowaniu zainteresowania danym produktem poprzez angażowanie społeczności świadomych konsumentów we współtworzenie obrazu i wizerunku marki w sferze online. Łączy działania offline - takie jak testy produktowe prowadzone w naturalnym środowisku badanego z technologią online. Efektem tego jest możliwość budowania treści, relacji z testów oraz dzielenie się wypracowaną opinią o produkcie poprzez dostępne kanały komunikacji internetowej takie jak media społecznościowe, fora internetowe i e-mail.

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: TestMeToo

infoWire.pl