MSLGROUP przygotuje komunikację digital dla marki Malma

MSLGROUP przygotuje komunikację digital dla marki Malma

Dodano:   /  Zmieniono: 

Po wygranym przetargu agencja MSLGROUP na zlecenie Grupy Maspex Wadowice zrealizuje działania komunikacyjne dla marki Malma w zakresie działań internetowych, w tym również mediów społecznościowych.

To już kolejny projekt jaki agencja realizuje w ramach współpracy z Grupą Maspex Wadowice. MSLGROUP opracowała strategię komunikacji marki, opartą na dalszych działaniach podkreślających unikalność produktową Malmy - makaronów najwyższej jakości, którą potwierdzają Włosi - koneserzy kuchni makaronowej. W kampanii, prowadzonej przez MSLGROUP, biorą udział dwaj blogerzy kulinarni z kuchni Dantego, którzy z powodzeniem łączą pasję kulinarną, realizowaną  w praktyce, z prowadzeniem bloga oraz organizowaniem kulinarnych spotkań, podczas których  
w oryginalny sposób przedstawiają tajniki włoskiej kuchni.

Za realizację spotów filmowych w ramach kampanii odpowiada reżyser Maria Zbąska, a za część produkcyjną - Dariusz Mięsak z Floty Filmowej.

Zachęcamy do zapoznania się z pierwszym ze spotów zrealizowanych w ramach kampanii, który w ciągu tygodnia osiągnął sto osiemdziesiąt tysięcy odsłon:
 
Making off z realizacji nagrania:

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: MSLGROUP

infoWire.pl