Black Red White wdraża analitykę internetową

Black Red White wdraża analitykę internetową

Black Red White, największa polska grupa meblarska, rozpoczęła projekt budowy analityki internetowej wewnątrz organizacji. Celem projektu jest zapewnienie poprawności danych płynących z kanałów online oraz rozwój i zwiększenie współczynnika konwersji serwisu www.brw.com.pl oraz dekoracje.brw.com.pl.

 ,,Wyznaczyliśmy sobie ambitne cele. Projekt, podczas którego ściśle współpracujemy  z ekspertami Conversion, ma wznieść analitykę internetową w Black Red White na wyższy poziom i zapewnić pełną poprawność danych" - mówi Mariusz Serafin, Dyrektor ds. E-Commerce i Rozwoju Multimediów Black Red White.

Dlaczego Black Red White wdraża analitykę internetową?

Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie danych, ich analizę, stawianie rekomendacji i podejmowanie działań. Na podstawie zebranych danych powstają wnioski i rekomendacje, które poprawiają działanie serwisu i pozwalają na podejmowanie skutecznych działań.

W przypadku Black Red White działania będą koncentrowały się na zwiększeniu użyteczności  i optymalizacji współczynnika konwersji www.brw.com.pl.

 ,,Analiza danych ilościowych i jakościowych to podstawa efektywnego procesu optymalizacji współczynnika konwersji. To właśnie na podstawie danych, a nie intuicji, powinny powstawać rekomendacje, które przynoszą wzrost współczynnika konwersji" - mówi Bogna Mikołajewska, Project Manager w Conversion.

Projekt wdrożenia analityki internetowej to kolejny etap budowania organizacji opartej o dane. Pierwszym krokiem była weryfikacja poprawności danych. Analitycy Conversion przeprowadzili audyt dotychczasowej instalacji Google Analytics oraz zidentyfikowali błędy. Kolejnym etapem jest poprawa i zbudowanie zaawansowanej, dopasowanej do potrzeb konfiguracji Google Analytics. Rzetelne dane to podstawa przyszłych analiz, dlatego też zapewnienie ich poprawności jest priorytetem dla Black Red White.

Jednocześnie eksperci Conversion z zakresu optymalizacji współczynnika konwersji dokonali analizy heurystycznej serwisów www.brw.com.pl oraz www.dekoracje.brw.com.pl i zaproponowali szereg zmian pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.

Jako, że budowa know-how to kluczowy element analityki internetowej, trenerzy Conversion przeprowadzili badanie poziomu wiedzy i przygotowali dedykowany, dopasowany do potrzeb i poziomu zespołu warsztat analityki internetowej.

,,90% sukcesu w analityce internetowej stanowią ludzie. Dlatego równie ważne jak instalacja narzędzi jest zbudowanie odpowiednich kompetencji. Tylko to pozwoli na tworzenie analiz, które będą prowadzić do skutecznych działań" - mówi Mariusz Michalczuk, Digital Analytics Ekspert Conversion.

Szerokie wykorzystanie danych to żadna nowość dla Black Red White. Od wielu lat organizacja skoncentrowana jest na gromadzeniu danych dotyczących sprzedaży w sklepach w całej Polsce i na świecie. Wszystkie decyzje biznesowe podejmowane są na podstawie analiz.

,,Posiadamy 20 lat doświadczenia w sprzedaży mebli na terenie Polski oraz ponad 21 krajów. Wiele lat w branży nauczyło nas, że tylko ciągły rozwój i adaptacja najnowszych trendów prowadzi do sukcesu. Dlatego też bez wahania stawiamy na rozwój kanału online" - mówi Mariusz Serafin.

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Conversion

infoWire.pl

Czytaj także

Czytaj także