Grill&Travel, czyli aktywacja konsumencka marek Knorr i Hellmann's

Grill&Travel, czyli aktywacja konsumencka marek Knorr i Hellmann's

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.plŹródło:InfoWire.pl

W nadchodzącym sezonie grillowym siły łączą dwie marki spożywcze Unilever: Knorr i Hellmann's. Efektem współpracy jest aktywacja konsumencka Grill&Travel, dzięki której konsumenci odnajdą inspiracje do przygotowania pysznych dań z grilla i z łatwością skompletują niezbędne produkty.

Już od kwietnia konsumenci szykują się do sezonu grillowego, planują rodzinne obiady na świeżym powietrzu i spotkania ze znajomymi. Przygotowują menu, często poszukując  kulinarnych inspiracji podczas zakupów. Chcieliby szybko i łatwo skompletować niezbędne produkty. Te zadania ułatwi im aktywacja Grill&Travel. Akcja konsumencka rusza 27 kwietnia i potrwa 12 tygodni. W tym czasie w sklepach w jednym miejscu zostaną wyeksponowane produkty dedykowane do dań z grilla - mieszanki przypraw i sosy sałatkowe Knorr oraz sosy Hellmann's. Dzięki temu konsumenci z łatwością odnajdą produkty, które pomogą im idealnie doprawić mięso, przygotować sałatki oraz podać doskonałe sosy do dań z grilla. Dodatkowo do zakupów zachęcać ich będzie wielka narodowa loteria. Aby wziąć w niej udział, należy zakupić promowane w akcji produkty Knorr i Hellmann's za minimum 10 złotych i zachować paragon. Co 2 tygodnie konsumenci będą mieli szansę wygrać 10 000 zł, a codziennie do wygrania będzie grill marki Weber. W przestrzeni sklepów aktywację wspierać będą materiały ekspozycyjne.

Konsumentom planującym grillowe menu z pomocą przyjdą też szefowie kuchni Knorr. Co tydzień na portalu przepisy.pl będą pojawiać się nowe przepisy na dania z grilla inspirowane kuchniami z całego świata, m.in. europejską, amerykańską, meksykańską, śródziemnomorską.

Aktywacja będzie wsparta kampanią w radiu i w kanale digitalowym, z wykorzystaniem powierzchni reklamowych oraz portalu Przepisy.pl. Planowane są również działania PR.

Czas trwania aktywacji: 27.04-19.07.2015

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Knorr

infoWire.pl