Ile zarobił mistrz mikroREklamy? 5 tysięcy euro... w 15 sekund

Ile zarobił mistrz mikroREklamy? 5 tysięcy euro... w 15 sekund

Dodano:   /  Zmieniono: 

Przyznano nagrody w I edycji konkursu ,,zaREklamuj swój biznes", zorganizowanej przez HTC i T-Mobile.

Ile czasu trzeba poświęcić, aby zarobić 5 tysięcy euro? Dokładnie 15 sekund. Trzeba jeszcze, co prawda, wykazać się kreatywnością i wyczuciem, aby zmieścić w tym czasie całą specyfikę swojej działalności i jej niepowatarzalny charakter. Wedle założeń konkursu, zgłoszone materiały musiały nie tylko zaprezentować czym zajmuje się firma, ale także zrobić to w odpowiedni sposób, łącząc oryginalne podejście do tematu z umiejętnym dopasowaniem środków przekazu. Oprócz techniki, kluczowa była klarowność przekazu stworzonej ,,mikroREklamy". Gotowy materiał należało zawiesić na Instagramie z tagiem #zareklamujswojbiznes.

- ,,Zdawaliśmy sobie sprawę, że 15 sekund to za mało, na pełną prezentację firmy. Te kilkanaście sekund miało wymóc na uczestnikach kreatywne podejście i pokazać ich twórczy potencjał."powiedziała Sylwia Kawalerowicz, redaktorka naczelna miesięcznika Aktivist, członkini jury,,Spodziewałam się ciekawych zgłoszeń i nie zawiodłam się. Polscy mikroprzedsiębiorcy są mistrzami mikroREklamy."

O tym, że stworzenie takiego materiału nie jest łatwym zadaniem, przekonali się finaliści pierwszej edycji konkursu ,,zaREklamuj swój biznes", zorganizowanego przez HTC Polska oraz T-Mobile. Na szczeście, podjęcie artystycznego trudu w pełni rekompensują przyznawane w konkursie nagrody. Zwycięzca otrzyma ekwiwalent 5 tysiecy euro na wsparcie działalności - tryumfator sam decyduje na co dokładnie przeznaczy wygraną.

Finaliści otrzymają także pakiety usług od T-Mobile i szerokokątne kamery HTC RE, za pomocą których zrealizują zarówno te najbardziej szalone i kreatywne filmy promocyjne, jak i zdjęcia prezentujące codzienną ofertę produktową firmy. Oprócz nagród rzeczowych, wszyscy uczestnicy konkursu zyskują jednak coś jeszcze - odwagę, aby kreatywnie promować swoją działalność, bez względu, czy mowa o drobnym rękodziele, czy też o większym butiku z autorską kolekcją odzieży. Skłonienie polskich mikroprzedsiębiorców do natuaralnego sięgnięcia, w ramach promocji firmy, do ich codziennego narzędzia pracy, czyli do kreatywności właśnie, było jednym z głównych celów, które stały za zorganizowaniem konkursu zaREklamuj swój biznes.

Mistrzowie mikroREklamy

Spośród wszystkich zgłoszonych materiałów jury konkursowe wybrało około 160 filmów, które w największym stopniu łączyły kreatywne podejście z klarownością przekazu. Z puli tej następnie, wyłoniono trzy firmy-laureatów konkursu:

  • Nagrodę główną przyznano Targom Plac Nowy - cyklicznemu, comiesięcznemu i całorocznemu targowi lokalnego dizajnu i jedzenia w Krakowie.
  • II nagroda powędrowała do HELLO calligraphy - nowoczesnego, acz pełnego magii studia liter, kaligrafii i papeterii.
  • III nagroda trafiła w ręce Mamapiki - marki modowej tworzonej przez dziewczyny, z myślą o dziewczynach: współczesnych, aktywnych, niezależnych, pewnych siebie.

HTC Polska postanowiło również przyznać jedno wyróżnienie. Przypadło ono w udziale firmie Vintage Store, niepowtarzalnemu, rodzinnemu sklepowi z oryginalną odzieżą z lat 70 i 80.

Wyniki konkursu skomentowała także Aleksandra Grzybowska, Head of Marketing HTC Poland:

- ,,Przyznam, że ilość oraz poziom zgłoszeń konkursowych pozytywnie nas zaskoczyła. Uczestnicy wykazali się nieprzeciętną kreatywnością i nieszablonowym podejściem do tematu, które nieraz budziło nasz podziw i zachwyt. Żałujemy, że nie możemy nagrodzić wszystkich. Teraz, jednak, kiedy pierwsza edycja już za nami, pragnę zapewnić, że wkrótce damy mikroprzedsiębiorcom możliwość ponownego wykazania się pomysłowością, przy okazji drugiej edycji konkursu ,,zaREklamuj swój biznes". Więcej szczegółów już niebawem."

Szczegółowe informacje oraz filmy zgłoszone do konkursu znajdują się na stronie ZaREklamuj swój biznes.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: HTC

infoWire.pl