Supermodelka Jourdan Dunn wytatułowała na przedramieniu ... wzór z telefonu!

Supermodelka Jourdan Dunn wytatułowała na przedramieniu ... wzór z telefonu!

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło:InfoWire.pl

Jourdan Dunn, znana supermodelka jest twarzą kampanii HTC INK. To pierwszy telefon ze wzorem inspirowanym tatuażem, wygrawerowanym na tylnym panelu. Wzór zaprojektowała Jourdan, wraz z czołową artystką sztuki tatuażu Cally-Jo.

Dokładnie taki sam wzór supermodnego flash tattoo ma na sobie Jourdan podczas sesji zdjęciowej promującej kampanię. Zdjęcia wykonał Matt Irwin, znany fotograf mody, współpracujący na co dzień z magazynami modowymi (Vogue Russia, Vogue Japan, Vogue UK, Vogue France, Dazed and Confused, i-D).

Zaprojektowany przez Jourdan wzór chwilę później z flash tattoo zamienił się w realny tatuaż na przedramieniu modelki.

Co oznacza tatuaż stworzony przez Jourdan i Cally-Jo? Otwarta dłoń i oko symbolizują potrzebę ochrony i siły, a jednocześnie reprezentują otwartość i przystępność osobowości oraz stylu. Naturalne, liściaste wzory oznaczają kreatywność Jourdan, a słońce i księżyc podkreślają równowagę i harmonię jej charakteru.

Podczas premiery telefonu Jourdan opowiadała: ,,Body art to ważna część mojego wizerunku, a ponieważ nie ruszam się nigdzie bez telefonu, logicznym było dla mnie połączenie jednego z drugim i stworzenie spersonalizowanego smartfonu. Możliwość współpracy z marką znaną ze znakomitego wzornictwa i pozostawienia własnego kreatywnego śladu na przepięknym telefonie, bardzo do mnie przemówił. I tak udało się nam stworzyć HTC One M9 INK, który świetnie wyraża moją osobowość".

Smartfon już dawno przestał być tylko urządzeniem do dzwonienia i sprawdzania maili. Stał się częscią naszego stylu życia. Jak przyznaje Cher Wang, dyrektor generalna HTC: ,,Telefon jest równie ważną częścią stylu życia, jak torebka, biżuteria, a nawet body art. HTC stawia na innowacyjne wzornictwo, aby zapewnić najwyższe standardy personalizacji, więc chcieliśmy być pierwszą marką, która oferowałaby taki poziom indywidualności w swoich telefonach. HTC One M9 to najpiękniejszy produkt, jaki stworzyliśmy do tej pory, a HTC INK, poprzez współpracę z kreatywnymi osobami, takimi jak Jourdan, pokazuje, jak ważny jest dla nas doskonały design".

HTC INK to kampania limitowanych edycji, w ramach której wzory body art inspirowane przez celebrytów są grawerowane na unikatowych seriach telefonów z rodziny HTC One. 

 


dostarczył infoWire.pl