#MojaOkolica - Eniro wysyła pracowników na lokalne zakupy

#MojaOkolica - Eniro wysyła pracowników na lokalne zakupy

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło:InfoWire.pl

Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl, od ponad 20 lat dostarcza firmom efektywne wsparcie reklamowe, aby mogły osiągać biznesowe sukcesy. Lokalna społeczność i przedsiębiorczość jest niezwykle ważna dla Eniro Polska, dlatego w ostatni weekend listopada została zorganizowana dla pracowników akcja promocyjna #MojaOkolica. Akcja ta będzie przeprowadzana cyklicznie i ma na celu pokazanie, że warto wspierać małe, lokalne punkty usługowe i sprzedażowe, które są cenione i chętnie wspierane przez lokalne społeczności.

Aby wziąć udział w akcji, pracownicy Eniro Polska w dniach 27 listopada - 7 grudnia br. mają się wybrać się do lokalnego punktu gastronomicznego, usługowego, do restauracji lub innej firmy, nie należącej do ogólnopolskiej lub regionalnej sieci handlowej lub usługowej. Następnie zrobić zdjęcie potwierdzające zakup lub skorzystanie z usługi, opatrzone hashtagiem akcji ,,#MojaOkolica".

Każdy z nas doskonale zna swoją okolicę. Ma ulubioną piekarnię, sklep spożywczy, czy salon fryzjerski. Wie gdzie jest najlepsza kawiarnia z pyszną kawą i ciastkami. Jednym zdaniem - robimy zakupy u przedsiębiorców, których znamy i lubimy, a także wybieramy usługi najwyższej jakości i z przyjemnością wracamy do tych miejsc. - mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska. Dzięki akcji #MojaOkolica zachęciliśmy pracowników, aby pochwalili lokalnych przedsiębiorców, którzy oferują najlepszą jakość produktów lub usług, a przy okazji są mili i zawsze chętni do pomocy! W ten sposób razem staliśmy się ambasadorami marki Panorama Firm i stosujemy nasze motto ,,Odkrywaj blisko. Szukaj lokalnie" w praktyce. - dodaje Wojciech Komosa.

Jak pokazują dane, większość Polaków podchodzi do robienia zakupów z pewną rozwagą: 70% z nich zazwyczaj wie, co chce kupić przed wejściem do sklepu, a 72% - starannie i długo wybiera zakupione towary. Niezmiennie od wielu lat najważniejszymi czynnikami, na które Polacy zwracają uwagę kupując produkty, są cena i jakość.[1]

[1]  źródło: Zakupy po polsku, TNS, wrzesień 2015 r.


dostarczył infoWire.pl