Święta czasem suszonej śliwki

Święta czasem suszonej śliwki

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Okres świąteczny to kluczowy moment dla handlu. Na gorączkę zakupową czekają zarówno sprzedawcy, jak i klienci. Tradycyjnie mocną pozycję w preferencjach zakupowych zajmują suszone śliwki. Potwierdzają to badania.

Na zlecenie California Prune Board przeprowadzono badanie, z którego wynika, że konsumenci po suszone śliwki najczęściej sięgają właśnie na święta.

Wszechstronne zastosowanie w kuchni, liczne walory smakowe oraz odżywcze sprawiają, że kategoria suszonej śliwki umacnia swoją pozycję w preferencjach konsumentów. Co trzecia badana osoba zamierza kupować więcej suszonych śliwek, a 64 proc. zamierza utrzymywać aktualny poziom konsumpcji. Obecnie blisko 42 proc. respondentów kupuje śliwki suszone co najmniej raz w miesiącu. Szczególnie wymagający konsumenci, wysoką jakość i pełnię smakowych wrażeń odnajdą w suszonej śliwce pochodzącej z Kalifornii.

Konsumenci wskazują, że spożywają suszone śliwki jako przekąskę, dodatek do musli oraz do śniadania, jako smakołyk czy zdrowy dodatek do diety. Ale to właśnie święta są okazją numer jeden do spożywania tych owoców.

W informacji cytowane są wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie California Prune Board przez firmę Rose Research na grupie kobiet N=1000 w wieku 16-64 lat, odpowiadających w ich gospodarstwach domowych za zakupy spożywcze, przeprowadzonego w styczniu 2015 metodą CAWI.


dostarczył infoWire.pl