Ruszyła czwarta edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Ruszyła czwarta edycja badania Komunikacja SMS w Polsce

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło: InfoWire.pl

Platforma SerwerSMS.pl wystartowała z nową edycją badania Komunikacja SMS w Polsce. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach.

- Badanie rynku, które cyklicznie przeprowadzamy od 4 lat, to cenne źródło wiedzy dla nas jako dostawcy rozwiązania technologicznego, ale także dla właścicieli firm niezależnie od ich wielkości oraz branży, w której funkcjonują. Dlatego też decyzja o jego kolejnej odsłonie była dla nas naturalna. To inwestycja, dzięki której możemy poznać potrzeby naszych klientów oraz ostatecznych konsumentów, a tym samym dostosować nasze rozwiązania do ich wymagań - mówi Artur Sadowski, CEO platformy SerwerSMS.pl.

Celem badania Komunikacja SMS w Polsce jest m. in. poznanie opinii polskich internautów na temat użyteczności i funkcjonalności SMS oraz aplikacji mobilnych wykorzystywanych do wysyłki wiadomości. Zebrane w poprzednich edycjach wyniki pozwoliły zweryfikować m. in. takie kwestie jak stosunek Polaków do SMS-ów Premium czy też sposób komunikowania się urzędów z obywatelami.

- Raport Komunikacja SMS w Polsce w poprzednich latach cieszył się dużym zainteresowaniem nie tylko ze strony przedsiębiorców, ale również mediów i instytucji publicznych. Dlatego też postanowiliśmy również w tym roku sprawdzić trendy i preferencje komunikacyjne Polaków - mówi Daniel Zawiliński, CMO platformy SerwerSMS.pl.

Jak podkreśla przedstawiciel platformy SerwerSMS.pl i tym razem nie zabraknie biznesowej części badania, na podstawie której zostanie opracowany suplement dla biznesu. Znajdą się w nim odpowiedzi na pytania czy i w jaki sposób wykorzystywane są powiadomienia SMS w nowoczesnej komunikacji biznesowej. - W świecie szybko zmieniających się technologii nie sposób nie pokusić się o sprawdzenie roli, jaką pełnią SMS-y w działaniach marketingowych prowadzonych przez firmy - komentuje Daniel Zawiliński. - Dlatego też w badaniu Komunikacja SMS zostały uwzględnione pytania dotyczące dynamicznie rozwijającego się rynku m-commerce i e-commerce - dodaje.


Zapraszamy do udziału w badaniu
Komunikacja SMS w Polsce 2015
Komunikacja SMS w biznesie 2015


dostarczył infoWire.pl