PPG Deco Polska laureatem programu "Firma Przyjazna Klientowi"

PPG Deco Polska laureatem programu "Firma Przyjazna Klientowi"

fot. infoWire.pl / Źródło: InfoWire.pl

Firma PPG Deco Polska ponownie znalazła się w gronie laureatów Programu Certyfikującego ,,Firma Przyjazna Klientowi". Na uwagę zasługuje fakt, że koncern otrzymał zaszczytne Godło przyznawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania w Warszawie już po raz dziesiąty.

Prestiżowe godło to symbol i gwarancja przynależności do grona firm wyróżniających się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi klienta.
- Jakość i dbałość o obsługę klienta jest dla nas bardzo ważnym aspektem działalności wpisanym w założenia polityki firmy. W efekcie już od wielu lat do dyspozycji naszych klientów są specjaliści tworzący działy: Sprzedaży, Obsługi Klienta, Szkoleń i Call Center, Zespołu Obsługi Reklamacji oraz Zespołu Serwisu i Aplikacji. Doradcy m.in. udzielają porad i odpowiedzi, pomagają nawet w najtrudniejszych problemach, obsługują reklamacje i rekomendują najlepsze rozwiązania z wykorzystaniem asortymentu marek w portfolio PPG Deco Polska: Dekoral, Dekoral Professional, Sigma, Malfarb, Domalux, Drewnochron i innych. Co więcej, mamy świadomość, że na zaszczytne miano ,,Firmy Przyjaznej Klientowi" pracują wszyscy pracownicy - tłumaczy Jarosław Domowicz, Menedżer Akademii Technik Malarskich Dekoral Professional (PPG Deco).

Podstawą badania jakości obsługi klientów w programie ,,Firma Przyjazna Klientowi" jest telemarkentingowe zebranie informacji o doświadczeniach klientów w kontaktach z firmą i ich subiektywna ocena satysfakcji. Badanie realizowane jest przy użyciu kwestionariusza badającego obszary: ogólne zadowolenie klientów, ocena współpracy, jakość kontaktów z firmą, prawdopodobieństwo rekomendacji. Pozytywne oceny w każdym z badanych obszarów muszą wynosić minimum 80%, a całościowa ocena (indeks) minimum 85%. Firma PPG Deco Polska uzyskała całościowy indeks na poziomie 92%, a we wszystkich badanych obszarach oceny powyżej 90%.

Najsilniejszymi stronami współpracy z PPG są, zdaniem respondentów, uprzejmi i kompetentni pracownicy Pionu Sprzedaży i Call Center oraz atrakcyjna oferta produktowa. Przekłada się to na wysoki wskaźnik rekomendacji firmy i produktów innym klientom.

Nagroda jest wyrazem uznania dla wysokiej jakości obsługi klientów i skuteczności realizowania założeń polityki handlowej firmy. Otrzymane Godło to symbol i gwarancja nowoczesnej i profesjonalnej obsługi.


dostarczył infoWire.pl

Czytaj także