Agencja dotPR wypromuje zdrową żywność marki KUPIEC

Agencja dotPR wypromuje zdrową żywność marki KUPIEC

fot. infoWire.pl / Źródło: InfoWire.pl

Z początkiem marca, agencja dotPR rozpoczęła kompleksowe działania public relations dla marki KUPIEC, jednego z największych producentów zdrowej żywności w Polsce.

W ramach współpracy, agencja dotPR będzie odpowiedzialna za realizację i obsługę kompleksowej komunikacji marki, w tym: bieżące relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, wsparcie wydarzeń dla mediów, obsługę projektów wizerunkowych i kampanii marketingowych. Agencja zajmie się także obsługą  programu edukacyjnego Kupca, Zdrowe Nietrudne, który promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród uczniów szkół podstawowych z całej Polski.

Działania PR dla marki KUPIEC poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem Marty Bartoszczyk (Senior PR Manager), która pracowała m.in. dla takich marek, jak: Halls, Wydawnictwo Bauer, Plusssz Up, ING Bank Śląski, Walutomat.

Współpraca ma charakter stały. Agencja dotPR została wybrana w toku przetargu ofertowego. 


dostarczył infoWire.pl

Czytaj także