Filmowe inspiracje w kampanii reklamowej panoramafirm.pl

Filmowe inspiracje w kampanii reklamowej panoramafirm.pl

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.plŹródło:InfoWire.pl

W kinie i w Internecie trwa kampania reklamowa internetowej wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl. Akcja inspirowana jest popularnymi hitami filmowymi i będzie trwała do końca 2016 roku.

Internet to źródło wiedzy na wiele tematów. W tym zbiorze są również informacje lokalne, które są często nieuporządkowane i trudno do nich dotrzeć. Zdarzają się sytuacje, kiedy musimy znaleźć coś konkretnego. Wówczas korzystamy z wyszukiwarek wyspecjalizowanych w dostarczaniu informacji lokalnych, takich jak np. Panorama Firm. Dostarczają one uporządkowane i zweryfikowane wyniki na temat ponad 2 milionów firm i instytucji, pogrupowanych w ponad 1000 branż.

W nietypowej kampanii reklamowej wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl promowana jest za pomocą typowych w promocji hitów kinowych zapowiedzi (tzw. trailerów). Zapowiedzi odnoszą się do fikcyjnych filmów i konkretnych branż. W filmie pt. ,,Warsaw Drift. Czas Tunerów" jest to branża tuning, natomiast w drugiej produkcji ,,Władcy pierścionków. Powrót jubilera" jest to biżuteria.

Filmy z kampanii reklamowej można obejrzeć na:

https://youtu.be/_jQfCpyWbjo

https://youtu.be/NJmbv5mfRTk

Część naszych działań reklamowych realizujemy w kinach, więc filmowa konwencja reklam idealnie wpisuje się w atmosferę sali kinowej. Jest też atrakcyjna dla użytkowników Internetu, bo w nietypowy sposób zachęca do skorzystania z konkretnych branż w wyszukiwarce lokalnej panoramafirm.pl. Zaplanowaliśmy kilka filmów, które promują wyszukiwarkę panoramafirm.pl na przykładzie konkretnych branż. - mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska. Zależy nam na budowaniu pozytywnych emocji związanych z marką, stąd decyzja, aby reklamy promujące wyszukiwanie lokalne nawiązywały z przymrużeniem oka do znanych motywów filmowych. - dodaje Wojciech Komosa.

Kampania realizowana jest w sieci Helios, CinemaCity oraz KinAds, a także w Internecie. Kampania jest w całości projektem wewnętrznym - za pomysł na scenariusz i wykonanie, a także zlecenie emisji odpowiedzialny jest Dział Komunikacji Eniro Polska.


dostarczył infoWire.pl