Do przystanku w 17,9 sekundy? - PZU promuje aktywność fizyczną i zdrowie

Do przystanku w 17,9 sekundy? - PZU promuje aktywność fizyczną i zdrowie

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło:InfoWire.pl

Startuje kampania PZU, której celem jest zachęcenie Polaków do ruchu i zmiany trybu życia.

Celem tegorocznej kampanii PZU jest pokazanie jak ważne dla naszego zdrowia są codzienne czynności - wejście po schodach, podbiegnięcie do przystanku, czy spacer po zakupy. Nasza kondycja zależy bowiem nie tylko od liczby godzin spędzonych na siłowni i w fitness clubach, ale od odpowiedniego stylu życia. Kampania PZU w dowcipny sposób zachęca do aktywności, która zabiera bardzo niewiele czasu, a przynosi niespodziewanie wielkie efekty.

Akcja zorganizowana zostanie w dwóch odsłonach. Pierwsza rozpocznie się 31 marca i potrwa do 14 maja. Będzie ona wspierać działania komunikacyjne wokół 11. PZU Półmaratonu Warszawskiego oraz 15. PZU Cracovia Maratonu. Druga odsłona odbędzie się późnym latem, w dniach 14 - 27 września i będzie zachęcać do udziału w 38. PZU Maratonie Warszawskim oraz 3. PZU Cracovia Półmaratonie Królewskim.

Kampania ma zachęcić Polaków do aktywności fizycznej, a jednocześnie informować o imprezach biegowych wspieranych przez PZU.

Działania komunikacyjne obejmą outdoor, prasę oraz Internet, w tym własne kanały social media. Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB, a za zakup mediów - dom mediowy Starlink.


dostarczył infoWire.pl