Hotelowe rozwiązania smart to już standard

Hotelowe rozwiązania smart to już standard

Dodano:   /  Zmieniono: 

W hotelu zameldujesz się samodzielnie za pośrednictwem tabletu, a drzwi do pokoju otworzysz dzięki smartfonowi. To tylko nieliczne z udogodnień technologicznych, w które inwestuje branża hotelarska. Na zmianach zyskują między innymi goście biznesowi, mogący liczyć na przestronne sale konferencyjne wyposażone w profesjonalny system multimedialny.

Goście hotelowi oczekują, że ich zameldowanie i wymeldowanie będą niemal ekspresowe. W tym celu hotele wdrożyły system pozwalający meldować się i wymeldowywać za pośrednictwem urządzeń mobilnych - smartfonów oraz tabletów. Co więcej, tworzą na swoim terenie samoobsługowe punkty recepcyjne, dzięki którym można uniknąć kłopotliwego wyczekiwania w kolejce.

Innym nowoczesnym rozwiązaniem technologicznym jest możliwość otwierania drzwi do pokoju hotelowego za pomocą smartfonu. Nie musimy nosić ze sobą kluczy czy karty magnetycznej.

Branża hotelarska dba szczególnie o klientów biznesowych. ,,Szeroka oferta sal konferencyjnych oraz możliwość ich przekształcania dzięki ruchomości ścian - to odpowiedź na potrzeby tej grupy. Co więcej, sale konferencyjne w hotelach są wyposażone w zintegrowany system multimedialny do zarządzania dźwiękiem, światłem i ekranem" - mówi serwisowi infoWire.pl Lilianna Dorotkiewicz z firmy Best Western.

Dla branży istotne jest także rozwijanie swoich kanałów komunikacyjnych. ,,Social media umożliwiają gościom nawiązanie szybkiego kontaktu z hotelami i uzyskanie niezwłocznej odpowiedzi, z kolei aplikacje mobilne, takie jak Best Western To Go, pozwalają zapoznać się z ofertą hoteli oraz dokonać rezerwacji" - zauważa ekspertka.



dostarczył infoWire.pl