Rekord Link4! Coraz lepsza oferta, coraz więcej klientów
Artykuł sponsorowany

Rekord Link4! Coraz lepsza oferta, coraz więcej klientów

Agnieszka Wrońska
Agnieszka Wrońska 
Atrakcyjna oferta, solidność, niska cena i coraz to nowe ułatwienia dla klientów – tak prezes LINK4 Agnieszka Wrońska tłumaczy rekordowo dobre wyniki sprzedażowe swojej firmy. Na dwa lata przed założonym planem ubezpieczyciel z Grupy PZU przekroczył w 2017 roku poziom miliarda złotych z tytułu składek ubezpieczeniowych brutto. Sprzedał ponad milion polis komunikacyjnych i 100 tysięcy mieszkaniowych.

– Stawiamy sobie ambitne cele. Naszym jest nie tylko wzrost, ale też satysfakcja klientów. I to przynosi efekty. Aż ośmiu na 10 klientów odnawia u nas polisę. Masowo zdobywamy nowych. Czy trzeba lepszej rekomendacji? – komentuje prezes Wrońska.

Jak podkreśla, w ciągu pięciu lat LINK4 prawie trzykrotnie powiększył wysokość przypisu składki brutto – z 337 milionów do przeszło miliarda złotych.

Nowe cele i pionierskie rozwiązania

– W dziedzinie ubezpieczeń OC komunikacyjnych znaleźliśmy się w pierwszej piątce ubezpieczycieli na polskim rynku. Ale cieszy, że skutecznie „rozpychamy się” również na rynku ubezpieczeń mieszkaniowych. Sprzedajemy też coraz więcej polis turystycznych – mówi prezes LINK4.

Jak podkreśla, jej firma chce oferować Polakom kompleksową obsługę ubezpieczeniową. Nie kojarzyć się wyłącznie z ubezpieczeniami komunikacyjnymi, od których 15 lat zaczynała działalność.

– Byliśmy pionierami w dziedzinie komunikacyjnych ubezpieczeń direct, a więc zawieranych w prosty i wygodny dla klienta sposób, głównie przez telefon. Od kilku lat z dużym sukcesem rozwijamy współpracę z największymi multiagencjami, a przypis w tym kanale urósł niemal trzykrotnie w ciągu ostatnich 2 lat! Naszą siłą są ludzie, dlatego dbamy o dobrą atmosferę i przyjazne warunki pracy, które budują wiarygodność i wpisują się w DNA naszej firmy. Naszym atutem jest także wygoda klientów, atrakcyjne ceny i pionierskie rozwiązania. Naszą polisę na podróż można kupić w parę minut na lotnisku w „polisomacie”, który działa jak bankomat. Już za kilkadziesiąt złotych można u nas ubezpieczyć mieszkanie. Nikt chyba nie oferuje na rynku większych niż my premii dla kierowców, którzy jeżdżą ostrożnie – wylicza Wrońska.

Kasa wraca do klientów LINK4

Jako przykład sukcesu prezes LINK4 podaje program „Kasa wraca”. – Mamy trzy w jednym: nowoczesną technologię, troskę o bezpieczeństwo na drogach, a przede wszystkim wysokie finansowe premie dla naszych klientów. W ciągu siedmiu miesięcy obowiązywania promocji rekordziści „wyjeździli” już nawet po 800 złotych premii, którą od nas dostaną – opowiada prezes LINK4.

W ramach wprowadzonego w zeszłym roku programu „Kasa wraca” kierowcy, którzy ubezpieczyli auta w LINK4, otrzymują za darmo samochodową nawigację. Prowadzi ich do celu, ale także ocenia i pomaga poprawić styl jazdy. Jeśli jeżdżą płynnie i nie przekraczają dozwolonej prędkości, na koniec okresu ubezpieczenia dostają finansową premię. – To sposób na olbrzymie oszczędności na składce, ale także poprawę bezpieczeństwa na drogach – mówi Agnieszka Wrońska.

Innowacje i ułatwienia

Prezes LINK4 podkreśla, że jej firma skupia się na wprowadzaniu innowacji, które mają służyć klientom. – Jedną z nich jest mobilna aplikacja, która umożliwia samodzielne wyliczenie szkody, bez wizyty rzeczoznawcy. Uzyskanie odszkodowania jest możliwe w ciągu 24 godzin. Innym ułatwieniem jest Internetowy Status Szkody, czyli internetowa platforma, za pośrednictwem której można pobrać albo uzupełnić dokumentację w przypadku szkód komunikacyjnych – wyjaśnia Wrońska.

LINK4 uruchomił też w zeszłym roku kalkulator, dzięki któremu można przy użyciu smartfona szybko i łatwo skalkulować wysokość składki ubezpieczeniowej. Wprowadził też dodatkowy kanał obsługi klientów – za pośrednictwem popularnego komunikatora Messanger na Facebooku. Rozmowy z konsultantami są prowadzone na żywo i klienci nie muszą czekać na odpowiedź.

– Przyjmujemy pokornie zasadę, że jesteśmy dla klientów, a nie oni dla nas. Ważniejsza od zysków jest ich satysfakcja. I to się nam opłaca, przynosząc także sukcesy w biznesie – podsumowuje prezes Wrońska.