„Let’s do this business together”, rusza IV edycja Think Big UPC Biznes w nowej formule
Artykuł sponsorowany

„Let’s do this business together”, rusza IV edycja Think Big UPC Biznes w nowej formule

Dodano:   /  Zmieniono: 
Think Big
Think Big Źródło:mat. prasowe
Wystartowała 4. edycja Think Big - programu dla przedsiębiorców organizowanego przez UPC Biznes. Głównym założeniem Think Big jest wsparcie projektów biznesowych tworzonych przez pasjonatów nowych technologii. W tym roku program będzie realizowany na nowych zasadach - do rywalizacji staną przedsiębiorcy z pięciu krajów.

Think Big, tak jak poprzednie edycje, skierowany jest dla tych przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swoje firmy w oparciu o nowe technologie. Celem programu jest wsparcie przedsiębiorców poprzez umożliwienie im doskonalenia swoich produktów i usług, także na bazie wiedzy i doświadczenia ekspertów z UPC.

W tegorocznej edycji wprowadzone zostały nowe zasady w programie, przez co każdy ze zgłaszanych projektów będzie musiał wykazać się potencjałem biznesowym w jednym z trzech obszarów:

  • B2B
  • Customer experience
  • Narzędzia i technologie marketingowe

Projekt musi być też prowadzony na rynku w Polsce, Czechach, Rumunii, Słowacji lub na Węgrzech.

O tym, którzy uczestnicy zwyciężą, będzie decydować: potencjał biznesowy, oryginalność, dojrzałość zgłaszanego rozwiązania oraz oraz jego synergia z rozwiązaniami poszukiwanymi przez UPC.

Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę - 10 tys. euro i możliwość wypracowania modelu współpracy z UPC. Przewidziano także specjalną nagrodę Jury w wysokości 10 tys. euro.

„Szansa dla pokolenia”

Organizatorzy podkreślają, że udział w programie może być – wzorem ostatnich lat – przepustką do globalnego rozwoju biznesu. Uczestnicy Think Big nie tylko nawiązują w trakcie jego trwania nowe kontakty, ale także przyciągają uwagę inwestorów i najważniejszych mediów śledzących biznesowe trendy.

– Rozwój innowacyjnej przedsiębiorczości postępuje dziś w niezwykle dynamicznym tempie, a twórcy biznesów z Europy Środkowo-Wschodniej cechują się szczególną odwagą i determinacją w budowaniu swojej przewagi konkurencyjnej. Dodatkowo, wraz z rozwojem Internetu i wzrostem liczby urządzeń z dostępem do sieci zanikają bariery komunikacji, co sprawia, że prowadzenie firmy z globalnymi ambicjami stało się o wiele bardziej realne niż kiedykolwiek. Think Big to program, którym chcemy dać szansę pokoleniu, które z nowoczesnych technologii korzysta w codziennej pracy. Chcemy też przyczynić się do dalszego wzrostu gospodarki cyfrowej w zarówno w Polsce, jak i w całym regionie – mówi Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

Zasady i jury

Tegoroczna edycja Think Big będzie składała się z trzech etapów. By zgłosić się do programu należy w terminie od 18 października do 15 grudnia 2016 wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej programu www.thinkbig.pl. Równocześnie – w Polsce i poza jej granicami - będzie trwał proces "scoutingu", realizowany przez partnera merytorycznego programu D-Raft. W ramach tego etapu Jury dokona wyboru 20 rozwiązań. Na przestrzeni listopada-stycznia potrwa półfinałowa faza sesji wewnętrznych w UPC. Etap ten wyłoni 10 najlepszych projektów, których twórcy wezmą udział w warsztatach finałowych Think Big, a następnie zostaną poddani ocenie jury w trakcie Wielkiego Finału w marcu 2017.

W skład kapituły jurorskiej tegorocznej edycji konkursu Think Big weszli niezależni eksperci biznesowi i członkowie zarządu UPC Polska, w tym min. Michał Olszewski - wiceprezydent m. st. Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna; Piotr Chęciński - autor programów telewizyjnych, publicysta; Olga Kozierowska - Inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, Artur Kurasiński - bloger i przedsiębiorca; Przemysław Pająk - redaktor naczelny Spidersweb; Arkadiusz Piechocki - Partner w SpeedUp Venture Capital Group; Tomasz Rudolf - Prezes D-Raft; Sergiusz Sawin - Wiceprezes D-Raft; Cezary Szymanek - Redaktor naczelny Bloomberg Businessweek i magazynu Sukces; Łukasz Wejchert - założyciel firmy Dirlango, inwestor; Paweł Zielewski - zastępca redaktora naczelnego magazynu FORBES; Dariusz Żuk - prezes Polski Przedsiębiorczej.

Więcej informacji: thinkbig.upc.pl
https://www.facebook.com/UPCbiznes/

Program THINK BIG został objęty Patronatem Honorowym Ministerstwa Rozwoju oraz Prezydenta m. st. Warszawy. Pieczę medialną sprawuje Forbes, Bloomberg Businessweek i Spider’s Web. Partnerami są: SpeedUp Venture Capital Group, Aula Polska, THINK TANK oraz Think Tank Cyfrowy. Partnerem merytorycznym programu jest D-Raft.