Polish Choice of the Year – przedsiębiorcy walczą o głosy polskich konsumentów z Wielkiej Brytanii

Polish Choice of the Year – przedsiębiorcy walczą o głosy polskich konsumentów z Wielkiej Brytanii

biznes fot. Fotolia/davis 
Jeszcze tylko do końca lutego przyjmowane są zgłoszenia do trzeciej już edycji plebiscytu Polish Choice of the Year. Konkurs, w którym przedsiębiorcy walczą o głosy polskich konsumentów z Wielkiej Brytanii, z roku na rok cieszy się coraz większym powodzeniem.

Polish Choice of the Year to plebiscyt promujący najlepszych. Organizowany jest z myślą o firmach, dla których głos klienta ma znaczenie.

Polish Choice of the Year jest ogromną szansą dla firm, które pragną nie tylko wybić się na tle konkurencji, ale przede wszystkim potwierdzić swoją mocną pozycję na rynku. Udział w plebiscycie to prestiż oraz realny wpływ na pozytywny odbiór marki przez konsumentów. Poprzednie edycje potwierdzają, że Polish Choice nie tylko ugruntowuje status długoletnich firm, ale również pozwala pokazać się nowym przedsiębiorcom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę na rynku.

Zgłoszenia do plebiscytu przyjmowane są zarówno od firm jak i konsumentów, którzy lubią

i doceniają daną markę. Wszystko odbywa się online, za pośrednictwem formularza dostępnego na http://polishchoice.co.uk/pl/nominuj-firme/

Zgłoszenia można dokonać do końca lutego aż w 16 kategoriach podstawowych, wśród których znajdą się między innymi: e-commerce i e-usługa, ale również np. budowa i remont czy zdrowie. Ostatnią, dodatkową kategorię tworzy Super Polish Choice – przyznawany firmie, która zbierze największą ilość głosów spośród wszystkich nominowanych we wszystkich kategoriach.

Trzecia edycja plebiscytu już teraz budzi wiele emocji zarówno wśród nominowanych firm jak i partnerów przedsięwzięcia. Honorowym partnerem wydarzenia została marka TRUSTED COMPANY UK oraz British Polish Chamber of Commerce. Konkursowi medialnie patronują polskojęzyczne tygodniki

i serwisy ukazujące się w Wielkiej Brytanii m.in. “Polish Express” oraz “Lajt”. Również polskie media, takie jak WP.pl, Infor, PRoto.pl, Wprost oraz Do Rzeczy docenili znaczenie plebiscytu i dołączyli do grona partnerów medialnych.

Wiecej o plebiscycie: www.polishchoice.co.uk

Źródło: mat. prasowe