– Pracując w zaawansowanych projektach sukcesyjnych, międzypokoleniowych strategiach rozwoju, przekonuję się, że potencjał firm rodzinnych leży w sile rodzin biznesowych. Pozostając w tej samej branży czy szukając nowych wyzwań – przedsiębiorczość, ochronę i rozwój kapitału, aktywne działanie rodziny mają wpisane w geny – mówi dr Adrianna Lewandowska, Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego oraz inicjator Kongresu.
Wśród zagadnień kongresowych między innymi:
- Jak nie ranić się w biznesie i zachować przestrzeń dla kochającej się rodziny?
- Jak budować skuteczny nadzór właścicielski, by bezpieczny był majątek rodzinny?
- Kiedy fundacja rodzinna spełni swoją rolę sukcesyjną? Jak ją opracować?
- Jak przygotować pracowników do zmiany sukcesyjnej?
- Czy i kiedy firma przetrwa bez założyciela?
- Jak aktywnie działać po sprzedaży firmy?
- Jak ład rodzinny wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstwa?
- ·Jak zapewnić rozwój firmy kreowany przez zewnętrznego managera? Fakty i mity
- Jak budować międzypokoleniowe relacje?
Wystąpią: Stefan Hipp, Rodzina Kruków (Ania Kruk), Rodzina Tępińskich (Ceramika Paradyż), Rodzina Andre (Andre Abrasive Articles, Marcin Ochnik, dr. Manuela Mätzener, Ewald Raben (Raben Group), Sławomir Łoboda (LPP S.A.), Rodzina Duda (Duda Holding), prof. Jacek Santorski (APP), Daniel Hager (Hager Group), dr. Marta Widz (IMD), Jan i Mikołaj Motz (Mount TFI) i inni.
Więcej informacji na www.kongresfirmrodzinnych.pl