Samsung nie wie, kiedy uda się usunąć problemy ze składanym telefonem. Może odwołać wszystkie zamówienia

Samsung nie wie, kiedy uda się usunąć problemy ze składanym telefonem. Może odwołać wszystkie zamówienia

Samsung Infinity Flex
Samsung Infinity Flex / Źródło: YouTube / George Buhnici
Samsung nadal nie uporał się z problemami ze swoim nowym, flagowym smartfonem Galaxy Fold. Firma zapowiedziała, że nie wie, kiedy rozwiąże problemy, oraz że będzie automatycznie odwoływać wszystkie zamówienia przedpremierowe.

Samsung nadal próbuje rozwiązać problemy ze swoim flagowym modelem Galaxy Fold, który miał zrewolucjonizować rynek. Jak donosi agencja Reuters, w mailach rozesłanych do osób, które złożyły zamówienia przedpremierowe na telefon, Samsung poinformował, że będzie automatycznie anulować wszystkie zamówienia, których nie uda się wysłać do 31 maja, a klienci nie potwierdzą, że chcą poczekać dłużej.

Firma zapewniła, że nadal pracuje nad wzmocnieniem elementów ochronnych na wyświetlaczu, który ulegał uszkodzeniu w modelach testowych, które zostały wysłane do recenzentów.

Problemy z wyświetlaczem

Jak informuje w oficjalnym komunikacie Samsung, elementem, który wpłynie na opóźnienie premiery, jest część, który miała wyróżniać nowy smartfon na tle konkurencji. Składany ekran okazał się wadliwy. W modelach testowych dochodziło do problemów przy górnych i dolnych zawiasach odpowiedzialnych za zginanie ekranu.

„Wstępne wnioski z analizy zgłoszeń dotyczących ekranu wskazują, że przyczyną problemu mogą być siły działające na górne i dolne elementy zawiasu, które są odsłonięte, a które pozwalają uzyskać kształt urządzenia. Pojawił się także przypadek, w którym substancje znalezione wewnątrz urządzenia wpływały na zachowanie ekranu”. – czytamy dalej.

Czytaj także:
Czy innowacyjny telefon Samsunga okaże się niewypałem?

Czytaj także

 0