Firma PKT stawia na rozwój za granicą

Firma PKT stawia na rozwój za granicą

Dodano:   /  Zmieniono: 
Jolanta Kuczyńska, szef działu promocji PKT Archiwum
Firma PKT zredukowała zatrudnienie w dziale sprzedaży konwencjonalnej, ale jednocześnie zwiększyła je w działach związanych z reklamą w internecie mówi Jolanta Kuczyńska, szef działu promocji PKT.
Paweł Ciemiński: W ostatnich latach państwa firma przeszła gruntowną restrukturyzację. Jak odbiło się to na działalności PKT?

Jolanta Kuczyńska: Nasza firma musiała zmienić profil w związku ze wzrostem znaczenia mediów elektronicznych w promocji biznesu. Obyło się to jednak bez rewolucji. Obecnie zatrudniamy ok. 900 pracowników i ten poziom jest w miarę stabilny już od kilku lat. Nie oznacza to jednak, że nie było żadnych rotacji. Musieliśmy zredukować zatrudnienie w dziale sprzedaży konwencjonalnej, jednocześnie jednak zwiększyliśmy liczbę stanowisk w działach związanych z reklamą w internecie.

Jakie są plany firmy na najbliższe pięć lat?

Zamierzamy stać się agencją w pełni interaktywną, która wykorzystuje wszelkie nośniki elektroniczne. Jednym z pomysłów jest wspólna reklama outdoorowa dla małych i średnich przedsiębiorstw, których pojedynczo nie stać na wynajęcie tego typu nośników. Ponadto chcemy rozwinąć działalność za granicą. Już w tym momencie PKT jest liderem regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Chcemy wzmocnić tę pozycję, rozwijając się m.in. na rynkach Ukrainy i Rosji.

Czy polskie regulacje dotyczące ochrony danych osobowych stanowią ograniczenie w Państwa branży?

Spełniamy oczywiście wszelkie standardy gromadzenia i przetwarzania danych osobowych. Każda osoba może też na życzenie poprosić o wycofanie informacji o niej z systemu. Kwestia ochrony danych osobowych nie stanowiła więc dotychczas dla nas problemu.