Lidl wygrywa spór z Tesco

Lidl wygrywa spór z Tesco

Dodano:   /  Zmieniono: 
Sąd Okręgowy w Krakowie przyznał rację sieci Lidl, która zarzuciła Tesco stosowanie nieuczciwej reklamy porównawczej. Przeprosiny zostaną zamieszczone na łamach gazetki reklamowej Tesco.
Sprawa dotyczy reklam z wiosny 2009 r., które zdaniem sądu mogły wprowadzać klientów w błąd. Ceny, które były porównywane w spotach reklamowych, pochodziły z różnych okresów. Co więcej, ceny Tesco były prezentowane na poziomie niższym niż rzeczywisty. Sąd uznał, że naruszone zostały przepisy ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, i zakazał Tesco publikacji nierzetelnych reklam oraz nakazał przeprosiny sieci Lidl na łamach gazetki reklamowej. Orzeczenie sądu nie jest prawomocne. Przedstawiciele Tesco Polska jeszcze nie wiedzą, czy będą się odwoływać od wyroku. Decyzję podejmą po otrzymaniu jego pisemnego uzasadnienia.