Będzie konkurencja dla NFZ

Będzie konkurencja dla NFZ

Dodano:   /  Zmieniono: 
Lux Med to jeden z liderów prywatnego rynku usług medycznych w Polsce 123RF
Grupa Lux Med na przełomie czerwca i lipca planuje zmianę logo, co będzie wstępem do podboju rynku medycznego. Z czasem firma ma rzucić wyzwanie samemu Narodowemu Funduszowi Zdrowia.
Prezes firmy Anna Rulkiewicz podkreśla, że zmiana logo to jedynie zwieńczenie rynkowej ekspansji Lux Medu, która trwa od 20 lat. Firma ta to jeden z liderów prywatnego rynku usług medycznych w Polsce.

? Naszym klientom będzie łatwiej poruszać się w naszej ofercie ? mówi Rulkiewicz.
Prócz porad medycznych, konsultacji lekarzy specjalistów, diagnostyki medycznej i prywatnej opieki szpitalnej firma chce również zaproponować już nie tylko abonamenty, ale także prywatne ubezpieczenia zdrowotne, które z czasem mają się stać konkurencją dla NFZ. W tym celu Lux Med nawiązał już kontakt ze szwedzką firmą ubezpieczeniową.

Działalność ubezpieczeniową firma chce rozpocząć od ubezpieczeń grupowych, których podstawą jest ubezpieczenie ambulatoryjne. Polisa od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia szpitalnego czy ubezpieczenie w razie poważnej choroby mają być oferowane w formie dodatkowej umowy do ubezpieczenia ambulatoryjnego.

? Wejście na rynek ubezpieczeń zdrowotnych jest naturalnym uzupełnieniem naszej oferty wynikającym z ewolucji polskiego rynku opieki medycznej. Działalność ubezpieczeniowa jest odpowiedzią na potrzeby pacjentów. Przykład leczenia szpitalnego pokazuje, że są obszary rynku, które potrzebują dodatkowej formy finansowania. Dlatego docelowo w naszej ofercie znajdą się ubezpieczenia ? zarówno dla klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych ? które pacjenci będą mogli wykorzystywać również jako komplementarne do abonamentów medycznych ? wyjaśnia Anna Rulkiewicz.

Tym samym pacjent, który jest już objęty opieką medyczną na podstawie abonamentu, będzie mógł wykupić np. ubezpieczenie szpitalne.