Polskie Jadło rzuca rękawicę McDonald?s

Polskie Jadło rzuca rękawicę McDonald?s

Dodano:   /  Zmieniono: 
Polskie Jadło znane jest z restauracji, w których dostępne jest bardziej tradycyjne jedzenie, niż hamburgery. 123RF 
Czy Polskie Jadło zagrozi pozycji McDonald’s w naszym kraju? Budowę nawet 500 lokali zapowiedział Krzysztof Moska, który jest kluczowym inwestorem polskiej sieci.
Polskie Jadło znane jest z restauracji, w których ? jak sama nazwa wskazuje ? dostępne są wszelakie żurki, pierogi i inne bigosy. Lokale cieszą się dużą popularnością ? w jednym z największych, położonym w Warszawie w Al. Jerozolimskich, w porze obiadowej trudno znaleźć choćby jedno wolne miejsce.
 
Jak poinformował 'Parkiet', Moska chce na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki przedstawić rewolucyjny projekt: Polskie Jadło miałoby zbudować sieć docelowo 500 lokali, w których serwowane byłyby polskie przekąski i dania główne. Wszystko na zasadzie fast food, czyli bazującej na natychmiastowym podawaniu dań. Żywność zaś ma być zdrowa i tradycyjna zarazem.

Moska chce w ten sposób rzucić rękawicę sieci McDonald’s, który jest w Polsce niekwestionowanym liderem. Jej hegemonii nie zagroził nawet Burger King, który po latach nieobecności odnawia sieć restauracji w naszym kraju.

Krzysztof Moska ocenia, że na inwestycje w sieć restauracji w pierwszym etapie potrzebne byłoby ok. 10 mln zł.