/ Forum Lek psychotropowy w opakowaniu kardiologicznego. GIF apeluje o zwrot preparatów
4    

Lek psychotropowy w opakowaniu kardiologicznego. GIF apeluje o zwrot preparatów

Dodano 4
Główny Inspektorat Farmaceutyczny apeluje do pacjentów, by zwrócili do aptek trzy serie leku kardiologicznego Atram. Jak się okazało, Atram został pomieszany z Neurolem, lekiem psychotropowym.
 4
  • Żałobnik   IP
    Ale wy jesteście głupi. Żartujecie sobie bo was to nie dotknęło. Ta pomyłka ZABIJA!!! Porównajcie sobie działanie obu leków. Niestety moją rodzinę ta pomyłka Czeskiego pracownika psychopaty kosztowała utratę bardzo bliskiej osoby. Objawy opisywane w przypadku zamiany Atramu z Neurolem, zgadzały się co do joty, nikt nie reagował, aż skończyło się źle. Afera została ogłoszona o kilka dni za późno.
    • na zdrowie   IP
      to byl lek dla  tych co  jedli puszki min spiocha !!!!!!!!!!!!!!!!
      • azazis   IP
        no to się sercowcy odstresowali hahaha
        • leki psycho...dla POmatolow i kodziarstwa   IP
          to zrobbiono celowo ...lek byl przeznaczony dla bolka schetyny,petru i niesiolkowskiego ..POwini zarzywac leki psycho....a nie chca ..wiec zamieniono na leki nasercowe....

          Najczęściej komentowane