/ Forum Artyści i polityka. Linia podziału w środowisku zarysowana jest mocno
28    

Artyści i polityka. Linia podziału w środowisku zarysowana jest mocno

Dodano 28
W aktorach i muzykach widzimy przedstawicieli wzniosłej sztuki. Ale i oni mają poglądy, których nie zamierzają ukrywać. Często nie przebierają w słowach bardziej niż politycy.
 28
  • Teresa Seniorka nie IP
    Szkoda ze pan Żelnik wymienił tylko kilka nazwisk aktorów mających inne zdanie niż on a popierajacych wymienił wszystkich. Popiera 5 na kilkaset. GDZIE PROPORCJA. Chyba że p Żelnik robi z siebie wariata bo z nas to nie przejdzie. Mogę mu tylko wspolczuc że z aktorstwa może tylko grać grupa.
    • 11111111 IP
      Zelnik to zaden pisowiec to przeciez esbecki aktor.
      Starzy artysci tez powinni miec zmniejszone emerytury.
      Rodowicz zawsze spiewala z ochota i za kase dla komuchow, a Zelnik donosil na kolegow.
      Takie jest pisowskie otoczenie, czyli albo donosiciele albo nienormalni.
      • KAKTUS IP
        tO NIE RYSA TO KANION.
        • stary Polak IP
          nie sądzę by artyści z Polski mieli poglądy polityczne. Oni raczej mają poglądy egoistyczne. W latach komuny idealnie pasowało do nich określenie "białe gnidy' (starsi znają i wiedzą, młodzież może się dokształcić, ma internet). Niby prześladowani, ale cierpieli na bardzo miękikiej i kosztownej otomanie.
          Potem za RP3 - jeszcze lepiej. Państwo dawało, dawało, dawało. Co prawda dawało MOJE podatki, ale to ch.... Elyta jest ponad rozważania o bydle roboczym.
          Dzisiejszy jazgot, pisk, wścieklizna wynika z prostego faktu - "bydło robocze" uznało że koniec tego dobrego. Koniec złotego życia piosenkarza który ostatnią piosenkę zrobił ćwierć wieku temu a teraz krzyczy "dawaj". K... - NIE DAM!, paniali sobaki?
          • tonic IP
            Zelnik. I tak powinno pozostać
            • tramp IP
              Dziwne dwoje z nich toTW agenci SB
              • MUrbanski IP
                Problem polega na tym ze politycy kieruja sie w znakomitej wiekszosci wlasnym interesem politycznym czyli utrzymaniem wladzy a zdecydowanie mniej lub w ogole dobrem kraju czy narodu. Pojecie patriotyzmu jest w zaniku. To utrzymanie wladzy jest tak cenne ze mozna wystawic na szwank dobro kraju aby tylko dluzej rzadzic. Poniewaz od wielu lat poziom wyksztalcenia spada, partie wychowaly sobie wlasne elektoraty, ktore glosuja emocjonalnie a nie racjonalnie. Ludzie korzystaja z wlasnych mediow i zaczynaj zyc w roznych swiatach, chodzac po tych samych ulicach. Aktorzy tym roznia sie od ludzi ze widujemych ich w mediach, poziom inteligencji jest taki jak srednia. Nikt nie dba o to zeby byc kims, kazdy chce zaistniec tu i teraz, dlatego kazdy pretekst jest dobry. Nikt nie chce merytorycznych dyskusji, bo nikt nie chce uznac rozsadnych argumentow strony przeciwnej, bo musialby pomyslec moze zmienic zdanie a tak po prostu wie. Najgorsze jest nie to ze wszyscy w tym aktorzy maja poglady polityczne ale to ze ludzi o odmiennych pogladach nalezy conajmniej nielubic lub nawet nienawidziec. Ja osobiscie widze pozytywne zmainy, ktorych dokonuje obecna ekipa, widzialem duzo zlego i rzeczy z ktorymi fundamantalnie sie nie zgadzam dokonanych przez poprzednia ekipe ale zdaje sobie sprawe ze zarowno ja jak i zwolennicy poprzedniej ekipy jestesmy tylko "konsumentami" dzialalnosci wszystkich politykow wiec to co robia oni zle spada na zwolennikow i przeciwnikow a to co dobre dobre jest dla obu stron. Nie ma sensu byc "twardym" elektoratem bo to czyni ich bezkarnymi, a juz naglupsze jest to zeby nielubic czy nienawidzic zwolennikow strony przeciwnej. Zycze aktorom zeby byli kims i zeby poziom ich inteligencji dorownywal popularnosci.
                • wiktor IP
                  Tylko kretyn moze glosowac ,lubPOpierac POlewacka mafie okradajaca narod. Sorry ,zapomnialem o tych ktorzy korzystali z wielkiej kasy ,ktora na swoja propagande przeznaczala POlewacka osmiornica. Byli to aktorzy i rezyserzy krecacy pod dyktando tej antypolskiej partii antypolskie filmy w postaci "ida" ,"poklosie"" westerplatte" itd...
                  • stukmistrz IP
                    indywidua które głosowały na PIS to są dopiero artyści ha ha ha
                    • zasadniczook IP
                      Maleńczuk na przewodniczącego KOD!!!
                      • Głos w dyskusji IP
                        Istnieje dość brutalna opinia Roberta Mazurka, iż od aktorów głupsi są już tylko dziennikarze.
                        Największy problem upatruję wszelako w czym innym. Otóż do fanów talentu pp. Krystyny Jandy, Macieja Stuhra, Krzysztofa Kowalewskiego, Daniela Olbrychskiego, etc. należą ludzie z OBU stron polskiego (politycznego) rowu. Mieszanie przez aktorów "zaangażowanych" z błotem elity jednego obozu oznacza tymczasem obrażanie - cóż z tego, że pośrednie! -  także szeregowych przedstawicieli tego obozu ("cywilów" czy "wyznawców"), a więc i swoich fanów.
                        Tacy na przykład piłkarze nigdy by sobie na to nie pozwolili - jednym z wyjaśnień tego faktu jest hierarchia Roberta Mazurka, w której stoją oni wyżej od aktorów.
                        • Anita IP
                          aktorzy gorszego sortu nie rozumieja dobrej zmiany i korzysci z niej dla RP - wykazuja duzy deficyt intelektualny i rusofilie zakrawajaca na zdrade Polski iinteresow narodu Polskiego
                          • patriota IP
                            Samo bycie artysta (np.niegdys Nikifor) nie upowaznia do tego, zeby taka osoba musiala miec cos do powiedzenia. Dzisiaj, dzieki rozglosowi w mediach, wielu artystow ulega psychozie celebrytow i jesli wtedy zaczynaja wypowiadac sie na temat spraw publicznych - traca swoja wiarygodnosc. Media potrzebuja materialu i dlatego drukuja roznych pajacow, piszacych rozne bzdury. Dochodzi do tego, ze powstaje np. pytanie, czy 6 lat kapowania Walesy za pieniadze, kolegow w pracy, to jest zbrodnia, czy jedynie drobna niesolidnosc. Wielu nawet utytulowanych idiotow potrafi wykazac w takiej kwestii swoja calkowita nieodpowiedzialnosc i glupote, bioraca sie jeszcze z okresu PRLowskiego zaklamania (Paczkowski).
                            • tomek323 IP
                              Holoubek mawiał, że fatalne jest jak niektórzy aktorzy zaczną mówić własnym tekstem, do tego dochodzą duże pieniądze, które na razie są po stronie antyrządowej, i to teraz mamy, przykład to półdebil Stuhr.......
                              • bic/k IP
                                Czy Łaniewska-Błaszczak to żona Błaszczaka?
                                • mąż Hanki IP
                                  Who is on the  photo ?
                                  • howgh IP
                                    wymieniono czworo zaczadzonych piSSlamem . Banda czworga odizolowana od większości ludzi sztuki .

                                    faktem jest że ta czwórka żadnych dokonan artystycznych nie miała i mieć nie bedzie . Dlatego liżą dupska innych w oczekiwaniu synekur . Jak niejaki Morawski nowy dyrektor teatru we Wrocławiu .

                                    Najczęściej komentowane