/ Forum Maturzyści będą klasyfikowani przez dyrektorów? Rząd chce nowelizacji prawa oświatowego
11  

Maturzyści będą klasyfikowani przez dyrektorów? Rząd chce nowelizacji prawa oświatowego

Dodano 11
Strajk nauczycieli wciąż trwa, a widmo zbliżających się matur z pewnością niepokoi uczniów szkół średnich. Protest pracowników oświaty może doprowadzić do sytuacji, gdy maturzyści nie będą klasyfikowani, przez co mogą mieć problem z przystąpieniem do egzaminu dojrzałości. Tego czarnego scenariusza prawdopodobnie da się jednak uniknąć.
  •  
    PiS sie znowu odkrywa - ekspresowo "uzdrawia" edukacje. Czyż naprawde PiSowi nic a nic nie kumaja?Jak zwykle widzacy tylko do czubka własnego nosa nie rozumieja o co naprawde chodzi.
    Tutaj idzie o przyszłosc Polski: czy bedzie miala szanse na pozostanie wsrod najbardziej rozwijajcych sie czy tez pozostanie Bangladeszem Europy dostarczakc zdolnej i taniej siły roboczej ale nic poza tym.
    Trole widza tylko pienidze i zadaja by nauczycielom placic jak najmniej, pogarszac nauczycielom warunki i uznac ich pozycje spoleczna jako gorsza, negatwna. Tacy zazdrosnicy sado masochistyczni. Chodzi o przyszlosc Polski i o przyszłosc ich dzieci: czy beda w fabrykach nalezacych do zagranicznych czy tez beda jezdziły po swiecie bo beda eksperatami w wysokich technologiach.
    Za marne pienidze dostaniesz barachlao i tylko ci co nie dostaja sie do lepiej platnych prac beda decydowac sie na nauczyciel. Dodaj do tego etykiete jak PiS przyczepia i masz murowana nędzę wiedzy jako przyszłosc Polski.
    Chodzi o przyszlosc waszych dzieci o przyszlaosc waszej starosci a nie o to by PiS podburzyl przeciko nauczycielom bo licza na glosy w wyborach za 5 miesiecy.
    Juz raz Polska zasłużyła sobie na wymazanie z mapy Europy dzieki prywacie i krotkoterminowych korzysci, drugi raz Balcerowicz z Buzkiem niemal doprowadzili do zniszczenia ale trafiła sie Unia Polske przyjęła (chociaz w biedzie przniesionej przez Balcerowicza polska wchodził na kolanach) i Polska uniknęł losu Ukrainy. Trzeci raz... jak mowia bedzie nauka na zawsze.
    PiSowi, nie patrzcie na 5miesiecy do przodu. Nawet nie na pieć lat do przodu, patrzcie na 15cie dwadziescia i wiecej lat. Edukacja to dlugi proces.
    Niewielkie panstwo, liczace około 9 milionow jest w pierwszej piatce poteg technologicznych dzieki cenieniu i poszanowani zawodu nauczyciela i maja bardzo dobra edukacje. Kraj ten jest w duzo gorszym połizeniu niz Polska ale sa technologiczna potega bo dbaja o edukacje i nauczycieli. Nikt nie powie ze Izraela jest w dobrym połozeniu geograficznie. Technologicznie sa w klubie najlepszych dzieki edukacji.
    To co PiS szykuje to dziady dla Polski. Za ok 15 lat ok 40% do 60 % obecnych zawodow bedzie wyeliminowane przez sztuczna inteligencje i wtedy co z Polska? Bo nawet Bangladesz Europy nie będzie juz potrzebny. Taka przyszłosc PiS szykuja a trole az pieja z radosci.
    Zabijanie edukacji poprzez nisczenie nauczycieli jest przygotowaniem Polski na dziadostwo.

    Najczęściej komentowane