/ Forum Stuhr skomentował wyniki wyborów do PE. „Trudno to ogarnąć rozumem”
20    

Stuhr skomentował wyniki wyborów do PE. „Trudno to ogarnąć rozumem”

Dodano 20
– Taka jest Polska, czy komuś się to podoba, czy nie – powiedział Maciej Stuhr komentując sondażowe wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego.
 20
  •  
    Mandat zdobyła też Ewa Kopacz. Czyli idąc ty samym tropem rozumowania można stwierdzić, że naród jest z niej zadowolony. Być może powody do zadowolenia mają miłośnicy kabaretu, bo inaczej nie można nazwać postawy tej pani w trakcie przesłuchania ds. wyłudzeń VAT. Jeśli będzie reprezentowała taki sam prowincjonalno-idiotyczny poziom w PE - to dopiero będzie wstyd. Ciekawe czy wtedy celebryci też będą tacy krytyczni.
    •  
      oj 'spoje braki ,spoje 's'
      •  
        panie Sthur ... zacznijmy najpierw od tego ,że rozum trzeba mieć ... u pana najwyraźniej wcią POre braki..
        •  
          jak widac polska podzieona wzdluz li9ni wisly
          i niech tak zostanie
          podzielic na 2 polski i tamta na  wschod od wisly nie sie sama pier , , , ,z soba
          •  
            Treść została usunięta
            • W jego przypadku można tylko mówić o bardzo małym, maleńkim i wykolejonym rozumku
              • takie smiecie szczury won z Polski zdrajcy....
                • patrząc na tę fizjonomię trudno raczej POdejrzewać właściciela o posiadanie rozumu.

                  facjata wiejskiego idioty. he, he, he
                  •  
                    Towarzyszu Sztur. Na jesieni wygramy jak prawie wygrali nasi niemieccy towarzysze pd Cedynią! Obecna wygrana PiS to tak naprawdę przegrana bo głosy dodatnie były głosami ujemnymi, a ci którzy nie głosowali to by poparli PO gdyby głosowali. Czyli... wygraliśmy! Nasze rozumy, wasz towarzyszu Sztur i nasze to pojmą!
                    •  
                      W sumie prawie codziennie czytam wiekszosc portali internetowych gazet Polskich, takze te prawicowe. Natomiast albo na wprost.pl uczestniczy stala garstka, nazwijmy to eufemistycznie, rynsztoku spolecznego, albo to sa jakies boty, roboty, pingwiny, czy jak ich tam zwac. Czy ktos naprawde kwestionuje wiarygodnosc wyborow? Wlasnie ze nie, bylbym wrecz rozczarowany, gdyby to byla manipulacja, bo szczerze wierze w czysta, piekna glupote Polaczka spod kiosku z browarem. Nikt nie wyrywa sobie wlosow, ani nie placze - smiejemy sie, a trawienie mi tak sie polepszylo, kiedy uslyszalem Jarkacza, ze nawet zaden Espumisan by nie pomogl. Niech zyje ojciec, dyrektor, szwancus Rydzio i jego spocona, jajeczna mgielka,)
                      •  
                        Przypominam wszystkim placzacym i reacym wlosy.
                        Podobno walczycie o wolnosc, rownosc, tolerancje, demokracje i konstytucje.
                        No wiec wlasnie macie przed soba wynik wolnych, demokratycznych i jak najbardziej konstytucyjnych wyborow.
                        Wiec proponuje byc tolerancyjnym, zsmknac paszcze i ten demokratyczny wybor wiekszosci kulturalnie do nastepnych wyborow szanowac.
                        Bo na tym chyba polega demokracja. Czy cos sie w tym temacie zmienilo?
                        • Zawsze myślałem, że do usuwania kału służą spłuczki sedesowe, jednak w debilnych łbach ok 45% pseudo Polaków spłuczek sedesowych nie ma.
                          •  
                            Panie Macieju proponuje wlasnie urzyc glowy i rozumu a wylaczyc emocje i porownac obecny rzad i poprzednie a odpowiedzi nasuna sie same. Jakie sa dzisiaj afery, nagranie Prezesa Kaczynskiego, ktory nie przeklina i nie namawia do czegokolwiek niezgodnego z prawem, czy rewelacja ze premier Morawiecki ma adoptowane dzieci czy kilkanascie lat temu kupil dzialke, a kiedys afrea hazardowa do dzis nie wyjasniona, afera Amber Gold, afera podsluchowa itd. Proba wplatania ZNP do polityki nie powiodla sie, a dantejskie sceny w szkolach nie dzialy sie z powodu Pani minister ale z powodu Pana Broniarza. Normalni ludzie to widza, nie widza tego albo widza to inaczej ludzie normalni inaczej. Proponuje wrocic na Ziemie. To preludium do nastepnych wyborow i o ile wybory do PE byly zawsze trodniejsze dla Prawa i Sprawiedliwosci o tyle nastepne beda latwiejsze, pojda na nie wszyscy ci, ktorzy chca bronic programow spolecznych PiS, i latwiej ich bedzie zmobilizowac.
                            • Maciuś, ty dalej matołku jeden przywiązujesz te polskie dzieci pod Cedynią!?
                              • A ty szczur masz jeszcze rozum ?
                                • Idiota.

                                  Najczęściej komentowane